Система дистанційного обслуговування для корпоративних Клієнтів «OTP online»

 

«OTP online» – це оновлена та сучасна, універсальна система єдиного електронного документообігу між банком та корпоративним Клієнтом.


Вхід до системи

Увага! Надання виписки за рахунками Клієнтів засобами системи OTP online з використанням електронного цифрового підпису


Процедура дії в разі блокування системи антивірусом Avast

Шановні Клієнти!

Інформуємо, що у клієнтів із встановленим антивірусом Avast та програмним комплексом «OTP Online Win32» можливі проблеми із входом в клієнт-банк, пов'язаних з тим, що антивірус видаляє один із файлів «OTP Online Win32».

Для відновлення роботи системи скопіюйте файл RtlData1.bpl до каталогу запуска системи – OTP Online Win32.

Для того щоб антивірус АВАСТ не блокував систему необхідно виконати дії інструкції.

В разі необхідності перевстановити систему цілком – дивись інструкцію.

Просимо вибачення за тимчасові незручності!




Перелік послуг:

  • можливість замовити перевірку інформаційної безпеки комп’ютерів, на яких встановлено систему кваліфікованими експертами;
  • можливість використання апаратних засобів криптографічного захисту (токен) для зберігання таємних ключів електронного цифрового підпису. Дізнатися більше!
  • доступ до інформації по поточних/ депозитних/ кредитних рахунках в режимі 24/7;
  • моніторинг статусів операцій та відправлених документів;
  • архів усіх відправлених платіжних доручень;
  • платежі в національній та іноземних валютах;
  • доручення на купівлю/ продаж/розподіл іноземної валюти;
  • щоденні курси обміну валют НБУ;
  • виписки за рахунками;
  • можливість роботи декількох користувачів з різними правами доступу;
  • автоматизація користування зарплатними проектами (нарахування заробітної плати на карткові рахунки працівників);
  • можливість обміну з Банком листами та іншими документами;
  • формування аналітичної інформації для управління та контролю грошових операцій;
  • доступні інтерфейси для обміну інформацією з іншими системами фінансової звітності, можливість інтеграції з Вашими бухгалтерськими програмами.

Як підключитися:

  • звернутися до співробітника Банку, що обслуговує поточний рахунок Вашої компанії для укладення Договору та оформлення заяви на підключення системи.
  • після підключення протягом доби Ви зможете отримати постійний ключ доступу до системи і вільно користуватися нею.

Якщо Ви приватний Клієнт – користуйтеся послугою OTP Smart

Переваги:

  • можливість користування послугою як за допомогою web-доступу до мережі Internet з будь-якого ПК, так і за допомогою встановленого програмного забезпечення на обраних ПК (в офісі чи вдома) із збереженням всіх переваг обох варіантів;
  • ідентичність відображення у всіх браузерах при використанні web-версії доступу та підтримка операційних систем  Mac OS, Linux, Windows при використанні встановленого програмного забезпечення;
  • простий, зручний та зрозумілий інтерфейс, який економить Ваш час;
  • можливість управління рахунками декількох організацій одним виконавцем з одного робочого місця;
  • комплексний інноваційний підхід в рішенні питань інформаційної безпеки.
Служба технічної підтримки OTP online
 
Звернення до служби технічної підтримки системи OTP online

 
Користуйтесь послугами Довідкового центру

Більш детальну інформацію Ви маєте можливість отримати, зателефонувавши до Довідкового центру:

  • тел.: (044) 490-05-25, (044) 490-05-00 (цілодобово, вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку)
 
 
 
 

Шановні клієнти!


З 21:00 24.06.2016 до 09:00 25.06.2016 доступ до системи OTP Smart та OTP online буде тимчасово обмежений або відсутній у зв’язку з оновленням системи.

Просимо врахувати цю інформацію при плануванні своїх транзакцій.


Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!

×