ОТП Банк рекомендує клієнту-туроператору краще налагодити бізнес-процеси

 

З приводу прикрих випадків непоселення українських туристів у Туреччині, АТ «ОТП Банк» повідомляє про відсутність своєї вини у даній ситуації та рекомендує клієнту-туроператору краще налагодити бізнес-процеси зі своїми контрагентами, а також процеси оплати, задля забезпечення належного сервісу у подальшому.

Як раніше повідомлялося у ЗМІ, 185 українців, які купили туристичні путівки до Туреччини, не змогли заселитися до готелів і були змушені зазнати значних незручностей. На запити туристів і журналістів з приводу даної ситуації, директор туроператора звинуватив АТ «ОТП Банк», який, нібито, невчасно переказав кошти. При цьому туроператор посилався на технічні процеси переходу на нове програмне забезпечення АТ «ОТП Банк», які дійсно наразі відбуваються у банку, але насправді не мали жодного впливу на здійснення платіжної операції у даному конкретному випадку.

При цьому, в учасників туристичного ринку існує думка, що зазначений туроператор просто не зміг виконати належним чином взяті на себе великі обсяги замовлень турів на новий для цієї компанії ринок Туреччини. Припускається, що туроператору бракувало і надійних домовленостей з контрагентами на турецькій стороні, що і могло стати реальною причиною відмови у поселенні.

Крім того, змушені зазначити, що останнім часом у даного туроператора регулярно неналежним чином організовуються процеси оплати через АТ «ОТП Банк» (несвоєчасне подання документів, помилки в платіжних дорученнях), що потребує від АТ «ОТП Банк» часу, значних зусиль і нестандартних рішень для забезпечення коректного і термінового переказу коштів.

Так, у даному конкретному випадку, 13.06.2014, попри порушення процедури з боку клієнта, АТ «ОТП Банк» здійснив термінову купівлю валюти і своєчасне виконання переказу на рахунок банку отримувача, усвідомлюючи, що цього потребують українські туристи за кордоном.

«Нам дуже шкода, що попри всі вжиті кроки з нашого боку для якнайшвидшого переказу коштів, це не допомогло запобігти прикрій ситуації з українськими громадянами у Туреччині. Я припускаю, що подібні негаразди можуть бути зумовлені неналагодженістю як процесів оплати, свідком чого став наш банк, так бізнес-процесів у туроператора з контрагентами на території Туреччини. Як показала практика, ситуації, подібні до описаної вище, вже повторювалися після 13 червня з іншими туристами і можуть повторюватися і в майбутньому, якщо туроператором не будуть вжиті корекційні заходи», - прокоментував Тамаш Хак-Ковач, Голова Правління АТ «ОТП Банк».

АТ «ОТП Банк», як соціально відповідальна компанія, висловлює готовність і надалі дотримуватися прозорої інформаційної політики.

Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектора України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc.

В Україні АТ «ОТП Банк» виступає флагманом банківської групи ОТП, зареєстрованої Національним банком України, до складу якої також входять ТОВ «ОТП Факторинг Україна», ТОВ «КУА «ОТП Капітал»», ТОВ «ОТП Лізинг» та ТОВ «ОТП Кредит».

Слідкуйте за новинами ОТП Банку в соціальних мережах Facebook, Vkontakte, Twitter і YouTube.

Опубліковано: 23 Червня 2014