ОТП Банк впроваджує нову операційну систему для обслуговування корпоративних клієнтів

 

З метою удосконалення банківських сервісів та розширення спектру послуг для корпоративних клієнтів, починаючи з 7 червня цього року, АТ «ОТП Банк» реалізує фінальний етап впровадження нової операційної системи Oracle FLEXCUBE.

Система Oracle FLEXCUBE, як універсальне рішення з автоматизації банківських операцій, успішно функціонує більше ніж в 125 країнах світу і задовольняє найактуальніші потреби корпоративного, роздрібного та інвестиційного банкінгу. Широкий арсенал можливостей цієї автоматизованої банківської системи дозволить ОТП Банку покращити якість обслуговування клієнтів на основі індивідуального підходу, підвищити продуктивність співробітників, оптимізувати операції і поліпшити управління ризиками.

З огляду на складність технічного процесу повного переходу великої фінансової установи на нову операційну систему, ОТП Банк просить своїх корпоративних клієнтів із розумінням поставитися до можливих ускладнень, пов’язаних з операційним обслуговуванням у цей період.

Водночас, Банк запевняє всіх клієнтів, що запроваджувані заходи спрямовані на розвиток та покращення оснащеності ОТП Банку з метою подальшого забезпечення сервісу найвищої якості. Більше того, здійснювані ОТП Банком інвестиції в інноваційні технології є ще одним доказом стабільного фінансового стану банку, що підтверджені показниками ліквідності, капіталізації, збалансованості активів тощо.

«ОТП Банк високо цінує співпрацю зі своїми клієнтами і завжди дотримується принципів клієнтоорієнтованості. Ми розуміємо, що перехід банку на нову операційну систему може спричинити деякі незручності для наших клієнтів та просимо з розумінням поставитися до змін. Ми доклали зусиль для збільшення ІТ-підтримки та  підсилили «групи швидкого реагування» для вирішення технічних питань. Ми впевнені, що впровадження нової операційної системи допоможе у створенні більш сучасних та зручних умов банківського обслуговування та слугуватиме черговим кроком до зміцнення партнерських відносин із нашими клієнтами», - відзначила Ольга Байцар, Начальник Управління корпоративних продуктів та сервісу АТ «ОТП Банк».

Банком виділено максимум ресурсів для допомоги і технічного супроводу клієнтів. У разі виникнення питань клієнти ОТП Банку можуть звертатися до корпоративних менеджерів, які володіють необхідними знаннями та навичками для швидкого вирішення питань, чи залишати свої зауваження та побажання на сайті Банку www.otpbank.com.ua.

Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектора України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc.

В Україні АТ «ОТП Банк» виступає флагманом банківської групи ОТП, зареєстрованої Національним банком України, до складу якої також входять ТОВ «ОТП Факторинг Україна», ТОВ «КУА «ОТП Капітал»», ТОВ «ОТП Лізинг» та ТОВ «ОТП Кредит».

Слідкуйте за новинами ОТП Банку в соціальних мережах Facebook, Vkontakte, Twitter і YouTube.

Опубліковано: 6 Червня 2014