OTP Bank запровадив унікальну послугу перевірки інформаційної безпеки для корпоративних клієнтів

 

ОТП Банк пропонує послугу перевірки інформаційної безпеки робочих місць клієнтів, на яких встановлена банківська система дистанційного обслуговування.

«Наше рішення про впровадження подібної послуги, унікальної для банківського ринку, засноване на аналізі все більш частих випадків хакерських атак на системи дистанційного обслуговування банків України. Як показав аналіз, успішні шахрайські операції в системах клієнт-банк та Інтернет-банкінг найчастіше є наслідком недотримання вимог інформаційної безпеки на стороні клієнтів. Клієнтам критично необхідна інформаційна підтримка в цьому питанні. Тому нам стало очевидно, що завдання забезпечення захисту інформації та збереження коштів клієнтів може і повинно вирішуватися спільними зусиллями банку і клієнта», - анонсувала нову послугу Ольга Байцар, Начальник Управління корпоративних продуктів та сервісу АТ «ОТП Банк».

При цьому, в питанні інформаційної безпеки банківських систем банк володіє значними перевагами перед зовнішніми компаніями ІТ-адміністрування. По-перше, ОТП Банк розробляє та впроваджує власні інноваційні рішення з попередження ймовірних загроз інформаційної безпеки, які вже працюють на банк і з таким самим успіхом можуть послужити клієнтам. По-друге, банк, на відміну від зовнішніх провайдерів, володіє інформацією про «поведінку клієнта» в системі клієнт-Інтернет-банкінг, про характер і особливості шахрайських атак. Таким чином, банк може цілеспрямовано формувати необхідні умови інформаційної безпеки на стороні клієнтів і, відповідно, надати клієнтам практичні рекомендації, а не теоретичні припущення. Додатковим плюсом є спеціальна ціна послуги, пропонована ОТП Банком для своїх клієнтів.

Послуга перевірки інформаційної безпеки робочого місця клієнта включає виїзд кваліфікованого ІТ-фахівця в офіс клієнта; комплексну перевірку комп'ютера(ів), зокрема антивірусного ПЗ, рівня безпеки налаштувань браузерів, поштових програм, зберігання секретних ключів і багатьох інших параметрів (всього понад 70); надання рекомендацій щодо усунення факторів, які не відповідають вимогам інформаційної безпеки, а також інструкцій з виконання необхідних налаштувань.

Щоб замовити послугу, клієнту необхідно лише звернутися до відділення, яке обслуговує поточний рахунок клієнта, і повідомити зручний час для візиту фахівця.

Опубліковано: 27 Травня 2013