OTP Bank запровадив нову опцію інтерактивного голосового меню (IVR)

 

З метою постійного вдосконалення якості обслуговування клієнтів фахівці OTP Bank доопрацювали структуру та наповнення інтерактивного голосового меню (IVR).

З серпня клієнти банку можуть самостійно оцінити якість послуг, що надаються операторами Довідкового центру, використовуючи клавішу «4» свого телефону. Клієнтам пропонується оцінити роботу операторів за 5-ти бальною шкалою за наступними показниками: обсяг надання інформації, ввічливість, повнота наданої інформації, оперативність, безпомилковість та якість обслуговування в цілому.

Крім того, клієнтам, які зателефонували до Довідкового центру банка, надається можливість в автоматичному режимі та без допомоги оператора: 

  • зв’язатися зі співробітником OTP Bank, самостійно набравши його внутрішній номер, що дозволить Клієнту значно заощадити свій час;
  •  щоденно отримувати інформацію про комерційні курси долару США, євро та швейцарського франку, встановлені OTP Bank і Національним банком України.

Клієнти, які вже скористалися новими опціями, зазначають, що тепер зв’язатися з фахівцями банку стало ще простіше, а дізнаватися актуальні курси валют – ще швидше і без участі оператора. Невдовзі OTP Bank готовий запропонувати своїм клієнтам нові, ще більш удосконалені послуги.

Опубліковано: 15 Вересня 2010