З початку року за допомогою Телефонного банкінгу користувачами системи OTPdirekt було проведено близько 7 тисяч трансакцій

 

З початку поточного року за допомогою Телефонного банкінгу користувачами системи дистанційного керування рахунками приватних клієнтів OTPdirekt було проведено близько 7 тисяч трансакцій на загальну суму понад 64,5 млн. грн., що більш ніж у 5 разів перевищує відповідні показники за аналогічний період минулого року.

Нагадаємо, що Телефонний банкінг – це альтернативний канал доступу до системи дистанційного управління коштами приватних клієнтів OTPdirekt, за допомогою якого у користувачів системи є можливість в телефонному режимі виконувати будь-які трансакції, що ідентичні трансакціям через Інтернет-банкінг.

Детальна інформація про всі доступні сервіси та опції системи OTPdirekt міститься в спеціальному «Посібнику користувача». Водночас надійний захист послуги та персональний генератор паролів унеможливлюють несанкціоноване використання даної системи.

Підключитися до послуги OTPdirekt можна, зателефонувавши до Довідкового центру або заповнивши заяву на  корпоративному веб-сайті OTP Bank.

Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc., який торік відзначив 60-річчя від дня свого заснування. 

Згідно даних АУБ, станом на 1 червня 2010 року OTP Bank є 9-м найбільшим вітчизняним банком за розміром активів і 8-м – за розміром капіталу. Нині банк обслуговує  понад 320 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 200 точок продаж і 2 представництва.

Опубліковано: 28 Липня 2010