OTP Bank визначив пріоритети розвитку до кінця 2009 р.

 

Проаналізувавши результати діяльності у першому півріччі 2009 року, OTP Bank визначив пріоритетні напрямки розвитку та принципи роботи на друге півріччя. Серед пріоритетів розвитку банку можна виділити два основних: перший - удосконалення процесів централізації (документообігу, технологій обробки інформації), а також системи управлінського обліку, звітності та контролю господарських операцій. Завершивши процес переводу філій на баланс головного офісу, банк сконцентрується на побудові ефективних процесів роботи в централізованій системі. На даний момент у банку паралельно йдуть декілька процесів з оптимізації роботи, поліпшення гнучкості структури і якості обслуговування клієнтів.

Другим основним пріоритетом є поліпшення якості кредитного портфеля. Банк прийняв рішення зайняти більш жорстку позицію по відношенню до позичальників, які відмовляються платити за кредитами. Більш жорсткий підхід буде проявлятися в тому, що по відношенню до тих позичальників, які не йдуть на контакт із банком та відмовляються виконувати свої зобов'язання з обслуговування кредиту, водночас відмовляються від пропозицій з реструктуризації заборгованості, будуть застосовуватися жорсткі методи стягнення боргу, що відповідають українському законодавству. Так, банк уже почав кілька судових процесів проти недобросовісних позичальників. «Клієнт, який перестав платити за своїми зобов'язаннями і не шукає шляхів вирішення питання разом із банком, перестає бути клієнтом, а стає боржником, який порушив договірні відносини. Тому банк може використовувати весь законний інструментарій для компенсації суми заборгованості за кредитом» - говорить Михайло Кузьмін, член Правління банку, який відповідає за управління ризиками. За його словами, в Україні сформовано чітке законодавче поле, що стосується правових відносин кредитор-позичальник. «Ми впевнені, що володіємо достатнім ресурсом, щоб ввести практику вирішення спорів, пов'язаних з діями безвідповідальних позичальників і «фіктивним» банкрутством» - стверджує Михайло Кузьмін.

АТ «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc., чия ринкова частка в Угорщині становить 25% і який у цьому році відзначив 60-річчя від дня свого заснування. 

Згідно даних АУБ, станом на 1 липня 2009 року OTP Bank є 8-м найбільшим вітчизняним банком за розміром активів. Нині банк обслуговує  понад 300 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 207 точок продаж і 21 представництво.

Опубліковано: 10 Серпня 2009