OTP Bank запроваджує систему електронних платежів для приватних клієнтів OTPdirekt

 

OTP Bank запроваджує систему дистанційного обслуговування фізичних осіб OTPdirekt, що дозволить клієнтам банку керувати своїми фінансами у будь-який зручний для них час з будь-якої точки світу. Перші продажі цієї послуги розпочнуться в середині квітня поточного року, проте клієнти мають можливість вже сьогодні надіслати до банку заяву на її оформлення.

Детальніша інформація про дану послугу, а також форма відповідної заяви-замовлення містяться на офіційному сайті OTP Bank.

В«ОТП БанкВ» – універсальний банк, що надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що постійно нарощує обсяги бізнесу і пропонує споживачам продукти найвищої якості.

Згідно даних АУБ, станом на 1 березня 2008 року OTP Bank є 8-м найбільшим вітчизняним банком за розмірами активів та 7-м – за розміром кредитного портфелю. Нині банк обслуговує понад 230 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 107 відділень і 36 представництв.

Опубліковано: 3 Квітня 2008