ОТП Банк рекомендує клієнтам активніше використовувати інструменти дистанційного банкінгу

 

Сучасні умови і темп життя вимагають від усіх провайдерів послуг впровадження нових технологій, а від користувачів – переходу на альтернативні канали і можливості.

З метою економії часу і коштів, а також задля підвищення комфорту банківського обслуговування, ОТП Банк радить всім клієнтам активніше використовувати можливості впроваджених Банком інструментів і сервісів.

З цією метою на сайті ОТП Банку опублікована спеціальна Пам'ятка щодо ефективного використання альтернативних каналів обслуговування.

Відзначимо, що в умовах, коли банкам з економічних причин доводиться скорочувати мережу відділень, наведені в Пам'ятці сервісні рекомендації набувають ще більшої актуальності.

Зокрема, в рекомендаціях докладно описані алгоритми управління поточними, ощадними та депозитними рахунками за допомогою системи OTPdirekt, сервісу інтерактивних SMS і Телефонного банкінгу, інструменти для зручного користування банківськими картками (наприклад, за допомогою послуги «SMS-довідка»), методи погашення кредитів готівкою і кредитів на товар, а також інструменти для здійснення грошових переказів у національній та іноземній валюті.

ОТП Банк звертає увагу клієнтів , що для більшої зручності та мобільності користування Інтернет-банкінгом Банком розроблені новітні мобільні додатки Smartbank на базі iOS і Android.

Таким чином, при ефективному використанні всіх дистанційних каналів, у більшості випадків відвідати відділення банку клієнту необхідно лише для відкриття або закриття рахунків, проведення трансакцій та оформлення документів, які відповідно до законодавства потребують особистої присутності.

«Очевидно, що для виживання в нинішніх кризових умовах всім учасникам ринку доводиться скорочувати витрати, в тому числі і мережу відділень. На жаль, ми не можемо бути винятком, але можемо перенаправити заощаджені кошти на розвиток сервісів електронного банкінгу та альтернативних каналів. Ми вже активно реалізовували цю задачу в 2014 році, запустивши мобільні додатки і низку телефонних функціоналів, і в 2015 році зосередимо свої зусилля на подальшому вдосконаленні Інтернет-банкінгу», - зазначив Володимир Мудрий, член правління АТ «ОТП Банк».

Як зазначалося, в планах ОТП Банку подальший розвиток електронних каналів банківського обслуговування. При більш активному використанні клієнтами, ці сервіси з часом цілком можуть замінити традиційний візит до банківського відділення, який в сучасних умовах стає все більш затратним як для клієнтів, так і банку.

Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектора України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc.

В Україні АТ «ОТП Банк» виступає флагманом банківської групи ОТП, зареєстрованої Національним банком України, до складу якої також входять ТОВ «ОТП Факторинг Україна», ТОВ «КУА «ОТП Капітал»», ТОВ «ОТП Лізинг» та ТОВ «ОТП Кредит».

Слідкуйте за новинами ОТП Банку в соціальних мережах Facebook, Vkontakte, Twitter та на каналі YouTube.

Опубліковано: 16 Лютого 2015