Тарифний пакет «Технічна підтримка» від ОТП Банку – той самий бізнес, тільки ефективніше

 

З метою надання клієнтам більшої самостійності в управлінні власними фінансовими потоками, ОТП Банк активно розвиває альтернативні канали обслуговування, нарощуючи при цьому можливості якісної та оперативної технічної підтримки. Так, враховуючи особливості та потреби корпоративних клієнтів, банком розроблено тарифний пакет «Технічна підтримка».

Пакет призначений для всіх корпоративних клієнтів, що мають потребу пріоритетного обслуговування в рамках роботи з системою дистанційного банкінгу клієнт-банк «OTP Online» і покликаний спростити користування нею.

Зокрема, в комісію за користування новим тарифним пакетом включені наступні послуги:

  • надання консультацій технічних спеціалістів, допомоги та супроводження у вирішенні запитів з питань взаємодії з системою клієнт-банк «OTP Online» в порядку високого пріоритету з використанням розширеного переліку каналів зв’язку – окремої телефонної лінії, Skype та Viber;
  • випуск необмеженої кількості сертифікатів для доступу в систему для нових користувачів, заміна сертифікатів для діючих користувачів, зміна доступу до рахунків - підключення та відключення нових рахунків, модулів тощо;

В рамках пакету також передбачені знижки на такі послуги як:

  • підключення та перепідключення робочого місця до системи з виїздом спеціаліста банку, в т.ч. інсталяція додаткового робочого місця, відновлення працездатності системи з виїздом спеціаліста банку;
  • виїзд спеціаліста банку для здійснення оцінки інформаційної безпеки робочого місця клієнта та підготовка рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків.

Мінімальний термін підключення пакету – 3 місяці з автоматичною пролонгацією.

«Наша задача – допомагати клієнтам вести бізнес ефективно. Саме тому ми прагнемо надати клієнту всі можливі інструменти та опції, щоб він міг здійснити більшість банківських операцій оперативно та з найменшою залежністю від режиму роботи банку та людського фактору. Однак, на наш погляд, розвиток електронних каналів обслуговування клієнтів, таких як, наприклад, автоматичне проведення клієнтських платежів, запроваджене банком нещодавно або ж реалізація електронного підпису на виписках чи депозитний модуль системи OTP Online – проекти, завершення яких планується найближчим часом, вимагає від нас і підсилення можливостей технічної підтримки користувачів. Даний пакет є ще одним доказом нашої спрямованості на постійне вдосконалення сервісу», - зазначила Ольга Байцар, Начальник Управління корпоративних продуктів та сервісу АТ «ОТП Банк».

Нагадаємо, що, окрім спеціальних корпоративних тарифних пакетів, ОТП Банк послідовно пропонує клієнтам індивідуальний підхід у використанні широкого переліку додаткових продуктів і послуг, таких як нарахування відсотків на залишки коштів на поточних рахунках, різноманітні депозитні продукти, регулярні платежі, документарні операції і інші продукти, що дозволяють клієнтам ефективно і вигідно організувати управління коштами компаній.

Детальніше про пропозиції ОТП Банку для корпоративних клієнтів можна дізнатися на сайті банку.

Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектора України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc.

В Україні АТ «ОТП Банк» виступає флагманом банківської групи ОТП, зареєстрованої Національним банком України, до складу якої також входять ТОВ «ОТП Факторинг Україна», ТОВ «КУА «ОТП Капітал» та ТОВ «ОТП Лізинг».

Слідкуйте за новинами ОТП Банку в соціальних мережах Facebook, Vkontakte, Twitter і YouTube.


Опубліковано: 27 Липня 2015