Запитання, що ставляться найчастіше

 

Яким чином я можу користуватися телефонним банкінгом?

Зателефонуйте за офіційним номером Довідкового центру, натисніть кнопку 5 на телефоні (доступ до послуги OTPsmart), та слідуйте вказівкам автовідповідача для проходження процедури автентифікації та з’єднання з оператором Сектору телефонного банкінгу (Послуга доступна тільки для авторизації з токеном).


Чому в мене не відображається інформація по моєму картковому рахунку?

Якщо у Колі рахунків закладки "Банківські рахунки" відсутня інформація про Ваші існуючі карткові рахунки, що починаються з 2625, Вам необхідно оновити Коло рахунків в системі OTPsmart. Для клієнтів, що відкрили або поновили договір на надання  послуги OTPsmart  після 15.05.2011, це можливо зробити самостійно в пункті меню "Налаштування". Також для виконання цієї операції можна звернутися до відділення Банку. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал громадянського паспорту.


Як я можу отримувати СМС - повідомлення про проведені операції з моєї картки?

Для цього необхідно активувати сервіс СМС-банкінгу. Для того, щоб підключитись до послуги, Вам необхідно завітати до відділення Банку з оригіналом Вашого громадянського паспорту.


Чому в закладці "Банківські рахунки" системи OTPsmart, обравши поточний/картковий рахунок, я не маю змоги здійснити переказ?

Дана ситуація говорить про те, що відповідно до Договору були встановленні пасивні операції по рахунку/-ам, які передбачають лише перегляд стану рахунку/-ів та/або побудову виписок. Для отримання можливості здійснювати перекази з рахунку/-ів Вам необхідно звернутись до будь-якого відділення Банку та встановити активні операції по рахунку/-ам в Системі. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал громадянського паспорту.


Які браузери підтримують послугу OTPsmart?

OTP Smart оптимально працює з сучасними версіями наступних браузерів: Mozilla FireFox, Google Chrome, Internet Explorer, Opera та Safari.


Скільки разів я можу змінювати ПІН-код?

Зміни ПІН-коду здійснюються без обмежень по кількості спроб (операцій).


Я забув ПІН-код. Куди мені потрібно звернутися?

Вам потрібно звернутись у будь-яке відділення Банку, де буде відновлено початкове значення ПІН-коду (чотири нулі „0000”) для доступу до Системи. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал Вашого громадянського паспорту.


Хочу тимчасово заблокувати/розблокувати доступ до системи OTPsmart. Що робити?

Тимчасово заблокувати доступ до каналу системи через мережу Internet ви можете зателефонувавши до Довідкового центру або у пункті меню "Налаштування". Також, дану операцію Ви можете виконати у будь-якому відділенні Банку. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал громадянського паспорту.


Чи є прив'язка до користування Системою на лише одному комп'ютері (як у системі Клієнт-банк)?

Користуватися системою OTPsmart можна з будь-якого комп'ютера, що підключений до мережі Інтернет.


Де я можу змінити ліміти на користування/перелік кола рахунків у системі OTP Smart? Я хочу змінити тарифний пакет/припинити дію договору по системі OTP Smart. Куди потрібно звернутися?

Якщо Ви бажаєте змінити ліміти на користування або поновити Коло рахунків у Системі, Ви можете звернутись у будь-яке відділення Банку з оригіналом громадянського паспорту для подання письмової заяви відповідного зразка.

Для зміни тарифного пакету або ж для припинення дії Договору на послугу OTP Smart Вам необхідно звернутися у відділення Банку, де відкривалася послуга OTP Smart. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал громадянського паспорту.


Я втратив/пошкодив генератор паролів. Куди мені потрібно звернутися?

Вам необхідно звернутися у відділення Банку, де відкривалася послуга OTPsmart, взявши із собою оригінал громадянського паспорту та кошти для сплати штрафу за втрату чи пошкодження генератору паролів.


В процесі роботи в OTPsmart, часто спостерігаються випадки "викидання із системи" (при переході на інші сторінки або при здійсненні переказу). Необхідна сторінка не завантажується, браузер видає помилку. Як діяти в такому випадку?

Якщо при вході в систему спостерігається повільне завантаження даних або з'являється повідомлення про закінчення часу сесії, рекомендуємо Вам зачекати 15 хвилин і спробувати зайти до Системи ще раз. У випадку систематичного повторення подібних ситуацій, просимо Вас звернутись до служби підтримки системи OTPsmart.


Як я можу отримати документальне підтвердження операції, що була проведена через систему OTPsmart?

Документальним підтвердженням операцій в Системі виступає виписка по рахунку, яку Ви можете отримати у будь-якому відділенні Банку. Під час візиту до відділення Банку при собі Вам необхідно мати оригінал Вашого громадянського паспорту.


Коли я зможу переказувати гроші з кредитної картки?

Дана можливість не буде реалізована в системі OTPsmart.


Чи можу я за допомогою Системи переказувати валюту за кордон?

Так, в рамках чинного законодавства України у Вас є можливість переказувати іноземну валюту за межі України з поточного рахунку у сумі, що не перевищує в еквіваленті 15 000 (п’ятнадцять тисяч) гривень в один операційний (робочий) день, та без надання документів, що підтверджують наявність підстав для здійснення переказу за межі України.