Запитання, що ставляться найчастіше

Доступний в OTP Smart
 
  • перегляд балансу депозиту;
  • інформація про відсотки на поточную дату;
  • перегляд інформації по депозитному договору.
 
 

У мене діюча дебетна картка Gold. Чи можу я підключити її до ТП?

Так, можете! Тільки Вам додатково необхідно відкрити поточний рахунок, бо обов’язковою умовою для підключення є наявність або відкриття поточного рахунку та дебетної картки Gold.

Як знімається комісія за користування ТП?

Комісія в розмірі 99,00 грн/12,90 дол. США/9,90 євро (в залежності від валюти картки) списується з карткового рахунку в останній робочий день кожного місяця користування ТП.

Як я буду сплачувати придбання додаткових послуг зі знижкою?

Механізм оформлення будь-якої  послуги в межах ТП не змінюється. Якщо Ви, наприклад, оформлюєте в межах ТП оренду сейфу, то сплачуєте в касу суму комісії згідно Стандартних Тарифів Банку за мінусом знижки 10% від такої комісії.

Чи можливо перевести мою діючу дебетну картку на умови ТП? 

Так, якщо у Вас тип картки – Gold, то підключення до ТП здійснюється за Заявою менеджером відділення Банку. Якщо у Вас тип картки Classic/Standard/Electron/Maestro, то для початку Вам необхідно змінити тип картки на Gold, а потім перевести на умови ТП. Ця операція здійснюється у відділенні Банку одразу в один день в стандартному порядку. Картка перевипускається, а картковий рахунок та  його реквізити лишаються без змін.

Якщо діюча дебетна картка переводиться на умови ТП, що відбувається з незнижувальним залишком?

В рамках ТП – він відрізняється від незнижувального залишку по стандартним карткам. Сума незнижувального залишку встановлюється на рівні 500грн. \ 65 дол.США \ 50 євро. Різниця стає доступною на картковому рахунку або блокується при наступному зарахуванні коштів на рахунок до необхідної суми.

Чи можливо підключити до ТП зарплатну картку або спільну картку ОТП Банку та МАУ? 

Ні, такої можливості, нажаль, немає.

Якщо я передумаю користуватись ТП, чи можу я відключитись  від ТП і як? 

Вам необхідно буде звернутися до відділення Банку, де обслуговується картковий рахунок в рамках ТП, подати Заяву на відключення від ТП та/або перевести картку на обслуговування  згідно Стандартних Умов Банку або закрити. При цьому, відкриті в рамках ТП послуги і сервіси переходять на обслуговування згідно Стандартних Тарифів. Виключення становить ставка по депозиту , вона залишається без змін до кінця терміну дії договору.

Якщо я припиню користуватись ТП, чи буде піднята ставка по кредиту?

Ставка по кредиту буде підвищена після відключення Вас від ТП, згідно додаткової угоди до кредитного договору, який підписується Клієнтом при оформленні знижки на кредит.

Якщо по картці виникає овердрафт, чи буде відключений ТП?

ТП буде відключений, якщо у Клієнта виникла прострочена заборгованість за картковим рахунком, який підключений до ТП, більше 3-х місяців. За таких обставин Банк ініціює закриття карткового рахунку.

Я можу отримати знижку на всю суму кредиту?

Згідно умов ТП, знижка надається на будь-яку суму залогового кредиту. Виключенням є кредити, що надані до 21.02.2011р., та якщо загальна сума таких кредитів перевищує 500 000 грн. або еквівалент у іншій валюті.

Користуйтесь послугами Довідкового центру

Більш детальну інформацію Ви маєте можливість отримати, зателефонувавши до Довідкового центру:

  • тел.: (044) 490-05-00, (044) 290-92-05 (цілодобово, вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку);
  • з'єднання з Довідковим центром через Skype otpbank_inf (звертаємо Вашу увагу, що з’єднання з Довідковим Центром ОТП Банку за допомогою Skype відбувається протягом 1-ї хвилини. Будь ласка, не переривайте відразу з’єднання якщо ви чуєте тишу).