Запитання, що ставляться найчастіше

 

Для чого потрібна картка Priority Pass?

Із карткою Priority Pass Ви отримуєте доступ до VIP-залів очікування у більш ніж 600 аеропортах у всьому світі незалежно від класу Вашого перельоту та авіакомпанії. Картка забезпечує Вам єдиний тариф за вхід до VIP-залу очікування у будь-якій частині світу, незалежно від країни перебування.

Які послуги я можу отримати у VIP-залі очікування?

У кожному VIP-залі очікування передбачений окремий перелік додаткових безкоштовних послуг. Це може бути безкоштовна кава, чай, їжа, алкогольні напої тощо. Про перелік послуг у кожному окремому аеропорті Ви можете дізнатися на сайті www.prioritypass.com або власне у самому аеропорті.

Як можна дізнатися про перелік аеропортів, у яких я можу користуватися карткою Priority Pass?

Перелік аеропортів, в яких можна скористатися Priority Pass  є у довіднику, який надається з карткою Priority Pass та на сайті www.prioritypass.com.

Я втратив \ у мене викрали картку Priority Pass, що мені робити?

Для того, щоб Вашою карткою не скористалися треті особи, після втрати \ крадіжки картки Priority Pass Вам необхідно звернутися до Довідкового центру із заявою про втрату \ крадіжку та перевипуск картки Priority Pass.

Як отримати картку Priority Pass?

Щоб стати держателем картки  Priority Pass Вам достатньо оформити кредитну або дебетну картку Visa Platinum від OTP Bank. Картка Priority Pass надається держателям картки Visa Platinum безкоштовно.

За що списується комісія 27 USD?

Дана комісія списується за вхід до VIP-залу очікування. Розмір комісії є єдиним незалежно від країни Вашого перебування, класу перельоту та авіакомпанії.  У разі відвідування залу очікування держателем картки та його гостями, плата у розмірі 27 USD буде списана за кожну особу, що зайшла у VIP-зал очікування за Вашою карткою.

З якого рахунку буде списана комісія за відвідування залу?

Комісія за відвідування VIP-залу очікування буде списана із Вашого карткового рахунку Visa Platinum.

Якщо картку було викрадено або загублено, терміново телефонуйте

Підтримка клієнтів-держателів платіжних карток OTP Bank:

  • Тел. (044) 490 05 26, (044) 290 92 36 (цілодобово);
  • Міжнародна платіжна система MasterCard Worldwide, тел. +1-636-722-7111 (цілодобово);
  • Глобальна служба підтримки держателів карток міжнародної платіжної системи Visa International, тел. +1 (0) 410-581-99-94 (цілодобово). Поза межами США не набирайте (0). У межах США не набирайте +1.


Перевірка залишку на картковому рахунку в автоматичному режимі


Шановний клієнте!

Ви маєте можливість отримувати інформацію щодо залишку на Вашому картковому рахунку в автоматичному режимі. Послуга надається цілодобово, безкоштовно та не потребує з’єднання з оператором Довідкового центру.

Скористатись послугою дуже просто. Вам необхідно зателефонувати до Довідкового центру Банку за номерами телефонів 044 490 05 26 (міський номер для м. Києва). Далі, дотримуючись голосових підказок, натиснути кнопку «1» на Вашому телефоні, набрати всі 16 цифр номеру вашої картки (4 блоки по 4 цифри на лицьовій стороні картки) і прослухати інформацію стосовно балансу Вашої платіжної картки.