Бонусна програма

 

Перевірити кількість балів

Запитання, що ставляться найчастіше

1. Як мені зайти на персональну сторінку Програми?

Для реєстрації на сайті Програми необхідно провести первинну ідентифікацію за наступним посиланням.  Для цього необхідно вказати номер Вашої картки, номер мобільного телефону у форматі +380 ХХХХХХХХХ і заповнити реєстраційну форму, де Вам буде запропоновано вказати персональний логін і пароль для подальшого доступу на сайт.

2. Де я можу перевірити поточний баланс балів?

Перевірити поточний баланс балів Ви можете на персональній сторінці Програми.

3. Що робити, якщо мій екаунт для доступу на сайт Програми, заблокований?

Еккаунт буде заблокований, якщо в кожній з 3 спроб введена некоректна інформація. Для розблокування еккаунту необхідно звернутися до Служби підтримки Програми по телефону 0 800 301 118.

4. Як я можу заробляти бали / За які операції нараховуються бали?

Ви отримуєте бали за покупки, здійснені в торгових точках та мережі Інтернет за допомогою платіжної картки World MasterCard® Gold Cup від ОТП Банку. При цьому Вам не будуть нараховані бали за покупки, які пізніше повертаються або компенсуються, за перекази балансу, покупки за допомогою чеків, страхові платежі, відсотки, штрафи за невиконання умов договору, за інші виплати та витрати, дорожні чеки, будь-які азартні ігри (включаючи плату за можливість виграти приз), за будь-які покупки готівкового рахунки, включаючи операції зняття коштів з банкомату.

Також ОТП Банк нараховує додаткові 100 балів на Ваш День народження і бонусні 100 балів, при торговельному обороті за місяць на суму понад 10 тис.грн.

5. За яким курсом будуть розраховані бали при проведенні операції у валюті? Як дізнатися курс?

За розрахунковим курсом Платіжної системи MasterCard.

6. Коли будуть нараховані і доступні бали після проведення операції?

Бали на Ваш рахунок зараховуються автоматично. Важливо відзначити, що обробка міжнародних операцій та нарахування балів за такі операції може зайняти до п'яти тижнів від дати проведення операції. Саме тому бали НЕ будуть нараховані на день покупки або наступного дня. Бали доступні до використання відразу після зарахування.

7. Що робити, якщо бали не нараховані на мій рахунок?

На Вашій персональній сторінці розміщена інформація про всі трансакції, проведені за допомогою картки і отримана кількість балів. Є операції, за які бали не нараховуються (перераховані в офіційних Правилах Програми). Якщо Ви вважаєте, що трансакція не підпадає під дані категорії, зверніться, будь ласка, до Служби підтримки Програми. Про всі розбіжності необхідно інформувати Службу підтримки Програми протягом трьох місяців з дня покупки.

8. Баланс балів по виписці з карткового рахунку не співпадає з кількістю балів, зазначених на моїй персональній сторінці.

Бали у виписці за картковим рахунком відповідають кількості балів, наявних на момент запиту. Рахунок на Вашій персональній сторінці – це актуальний баланс балів, за які Ви можете отримати винагороду. Оскільки обробка міжнародних операцій та нарахування балів за такі операції може займати до п'яти тижнів від дати здійснення операції, кількість балів у виписці по рахунку і на Вашій персональній сторінці може відрізнятися.

9. На що я можу обміняти свої бали?

Ви можете обміняти бали на різні винагороди, список яких зазначений у Каталозі винагород Програми.

10. Я хочу обміняти свої бали на винагороди за допомогою телефону. Куди мені звернутися?

Ви можете обміняти бали на винагороди, звернувшись до Служби підтримки Програми по телефону 0 800 301118, або на Вашій персональній сторінці Програми.

11. Чи можу я змінити / повернути отримані винагороди?

На жаль, замовлені винагороди не підлягають поверненню або заміні.

12. Я не отримав винагороду.

Винагорода має бути доставлена протягом 14 днів починаючи з дня замовлення. Якщо після закінчення даного терміну Ви не отримали винагороду, зверніться до Служби підтримки Програми 0 800 301118.

13. Який термін дії балів?

Термін дії балів становить 3 роки, починаючи з дати, коли вони були нараховані. При цьому існує послідовність анулювання балів – перші зароблені бали анулюються раніше за інші.

14. Як у Програмі підключитися до сім'ї / групі?

Ви можете прискорити процес накопичення балів, відкривши для своїх близьких / рідних додаткові карти. При цьому всі карти беруть участь у накопиченні балів, але обміняти їх на подарунки може тільки основний держатель картки.

15. Якщо я здійснив операцію з використанням кредитної лінії, чи будуть нараховані бали?

Так, бали нараховуються за операцію, здійснену в торговій мережі або мережі Інтернет незалежно від використання своїх або кредитних коштів.



Акція! В 5 разів більше балів з KLO!

Користуйтесь послугами Довідкового центру

Більш детальну інформацію Ви маєте можливість отримати, зателефонувавши до Довідкового центру:

  • тел.: (044) 459 05 00, (044) 290 92 08 (цілодобово);
  • тел.: 0 (800) 505 125 (цілодобово, усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні – безкоштовні);
  • з'єднання з Довідковим центром через Skype otpbank_pb (звертаємо Вашу увагу, що з’єднання з Довідковим Центром ОТП Банку за допомогою Skype відбувається протягом 1-ї хвилини. Будь ласка, не переривайте відразу з’єднання якщо ви чуєте тишу).

Увага! Для зв’язку з Довідковим центром Private Banking через Skype використовуйте лише Skype логін – otpbank_pb.