Premium Line

 

Окрема телефонна лінія підтримки Premium Line впроваджена виключно для підтримки клієнтів Premium Banking. Досвідчені та висококваліфіковані співробітники цілодобово нададуть Вам допомогу та консультації як з приводу наших банківських продуктів та сервісів, так і в режимі консьєрж-сервісу. Консьєрж надає Вам можливість отримання додаткових небанківських інформаційно-консультаційних послуг, зокрема:

1. Фінансово-економічної інформації щодо курсів валют комерційних банків в Україні, курсу валют НБУ, міжнародних платіжних систем, порівняльної характеристики максимального та мінімального курсу валют тощо.

2. Контактної інформації фінансових установ, а саме: місцезнаходження відділень і банкоматів АТ «ОТП Банк» в Україні, місцезнаходження банкоматів та відділень OTP Group, місцезнаходження комерційних банків України, страхових компаній України, лізингових компаній України.

3. Довідкової інформації щодо установ дозвілля і відпочинку, зокрема контактної інформації та місцезнаходження ресторанів, барів, кінотеатрів, театрів, дельфінаріїв, більярдних залів, музеїв та галерей, виставок, туристичних фірм, клубів України, а також їх репертуарів, розкладу роботи та іншої супутньої інформації.

4. Довідково-інформаційний сервіс, зокрема: прогноз погоди в Україні та світі, телефонні коди і поштові індекси України, результати спортивних подій, оперативний пошук іншої необхідної довідкової інформації.

Більш детальну інформацію Ви маєте можливість отримати у відділеннях ОТП Банку, або зателефонувавши до Довідкового центру:

  • тел.: (044) 495 05 25, (044) 290 92 35 (цілодобово, вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку);
  • з'єднання з Довідковим центром через Skype otpbank_pb (звертаємо Вашу увагу, що з’єднання з Довідковим Центром ОТП Банку за допомогою Skype відбувається протягом 1-ї хвилини. Будь ласка, не переривайте відразу з’єднання якщо ви чуєте тишу).
 
 
 

Шановні клієнти!


З 21:00 24.06.2016 до 09:00 25.06.2016 доступ до системи OTP Smart та OTP online буде тимчасово обмежений або відсутній у зв’язку з оновленням системи.

Просимо врахувати цю інформацію при плануванні своїх транзакцій.


Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!

×