UA
Розраховуйтесь своєю преміальною карткою, накопичуйте бали та обмінюйте їх на безліч подарунків
Миттєві подарунки
Миттєві подарунки
Подарункові сертифікати
Подарункові сертифікати
Каталог подарунків
Каталог подарунків
WOW подарунки
WOW подарунки
Спеціальні пропозиції
Спеціальні пропозиції
Ще більше додаткових балів за розрахунки через сервіси мобільних платежів Apple Pay та Google Pay у категоріях ресторани та зоомагазини
Ще більше додаткових балів за розрахунки через сервіси мобільних платежів Apple Pay та Google Pay у категоріях ресторани та зоомагазини
Увага! Перехід в особистий кабінет можливий лише через OTP Smart


Поширені питання
Як мені зайти на персональну сторінку Програми?

Перехід в особистий кабінет можливий лише через OTP SMART.

Де я можу перевірити поточний баланс балів?

Перевірити поточний баланс балів Ви можете на персональній сторінці Програми або в інтернет-банкінгу OTP SMART.

Як я можу заробляти бали / За які операції нараховуються бали?

Бали нараховуються при здійсненні розрахунків в торговельно-сервісній мережі в Україні чи за кордоном (з 19.10.2019 року, за виключенням торговельно-сервісних точок зареєстрованих або, що знаходиться на території країн, які є учасниками Європейського економічного простору (EEA). При нарахуванні Балів в рамках Бонусної програми MasterCard Rewards враховуються будь-які торгові операції, здійснені за допомогою Картки, за винятком покупок, які пізніше повертаються або компенсуються; переказів коштів; страхових платежів; сплати відсотків, штрафів за невиконання умов договору, інших комісій та плат; придбання дорожніх чеків; будь-яких азартних ігор (включаючи плату за можливість виграти приз). Банк може проводити акції щодо додаткового нарахування балів за розрахунки в окремих торговельно- сервісних підприємствах.

За яким курсом будуть розраховані бали при проведенні операції у валюті? Як дізнатися курс?

За розрахунковим курсом Платіжної системи MasterCard.

Коли будуть нараховані і доступні бали після проведення операції?

Бали на Ваш рахунок зараховуються автоматично. Важливо відзначити, що обробка міжнародних операцій та нарахування балів за такі операції може зайняти до п'яти тижнів від дати проведення операції. Саме тому бали НЕ будуть нараховані на день покупки або наступного дня. Бали доступні до використання відразу після зарахування.

Що робити, якщо бали не нараховані на мій рахунок?

На Вашій персональній сторінці розміщена інформація про всі трансакції, проведені за допомогою картки і отримана кількість балів. Є операції, за які бали не нараховуються (перераховані в офіційних Правилах Програми). Якщо Ви вважаєте, що трансакція не підпадає під дані категорії, зверніться, будь ласка, до Служби підтримки Програми. Про всі розбіжності необхідно інформувати Службу підтримки Програми протягом трьох місяців з дня покупки.

Баланс балів по виписці з карткового рахунку не співпадає з кількістю балів, зазначених на моїй персональній сторінці.

Бали у виписці за картковим рахунком відповідають кількості балів, наявних на момент запиту. Рахунок на Вашій персональній сторінці – це актуальний баланс балів, за які Ви можете отримати винагороду. Оскільки обробка міжнародних операцій та нарахування балів за такі операції може займати до п'яти тижнів від дати здійснення операції, кількість балів у виписці по рахунку і на Вашій персональній сторінці може відрізнятися.

На що я можу обміняти свої бали?

Ви можете обміняти бали на різні винагороди, список яких зазначений у Каталозі винагород Програми.

Я не отримав винагороду.

Винагорода має бути доставлена протягом 14 днів починаючи з дня замовлення. Якщо після закінчення даного терміну Ви не отримали винагороду, зверніться до Служби підтримки Програми 0 800 33 24 12 (вартість дзвінка оплачується згідно з тарифами вашого оператора зв’язку).

Який термін дії балів?

Cтрок дії балів, що нараховані до 18.10.2019 року закінчується через три роки після дати, коли вони були отримані, всі бали, що накопичені з 19.10.2019 мають строк дії – 12 (дванадцять) місяців після дати їх отримання. Черговість ануляції балів - перші зароблені бали анулюються раніше інших. Здійснювати обмін балів може лише основний Клієнт, всі додаткові картки, відкриті до Карткового рахунку Картки основного Клієнта, приймають участь у накопиченні балів.

Якщо я здійснив операцію з використанням кредитної лінії, чи будуть нараховані бали?

Так, бали нараховуються за операцію, здійснену в торговій мережі або мережі Інтернет незалежно від використання своїх або кредитних коштів.

Чи можу я змінити / повернути отримані винагороди?

На жаль, замовлені винагороди не підлягають поверненню або заміні.