Якість обслуговування

 

Шановні Клієнти!

Ми цінуємо Вашу довіру та вдячні, що обрали саме OTP Bank.

Надання послуг найвищої якості є головним зобов’язанням OTP Bank перед своїми клієнтами, тому для нас дуже важливо знати Вашу думку щодо обслуговування в нашому банку.

Якщо у Вас виникли зауваження щодо якості обслуговування в OTP Bank, будь ласка, повідомте нас про це, обравши один з наступних каналів:

  • офіційне звернення на поштову адресу Банку: м. Київ, вул. Жилянська, буд. 43;
  • дзвінок до Довідкового центру за номером (044) 490-05-00 (цілодобово, вартість дзвінка відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку);
  • лист на електронну адресу Банкуquality@otpbank.com.ua.

Для нас є дуже важливим отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.

Запевняємо, що позитивні відгуки також не залишаться без уваги.

Звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо Ваше питання стосується продукту або послуги нашого Банку, або ж Ви бажаєте отримати інформаційну підтримку, Ви маєте можливість звернутись безпосередньо до Довідкового центру Банку.