UA


Відсутність комісії навіть при оплаті кредитними коштами
Відсутність будь-яких комісії навіть при оплаті кредитними коштами
Автоматичний пошук рахунків за адресою
Автоматичний пошук рахунків за адресою та можливіть одночасно їх оплити
Щомісячне нагадування про необхідність оплати рахунків за адресою
Щомісячне нагадування про необхідність оплати рахунків за адресою

Де знаходиться розділ «Комуналка та інтернет»?

  1. На головній сторінці застосунку OTP Bank UA оберіть картку, з якої плануєте оплатити комуналку;
  2. Натисніть «Платежі»;
  3. Далі «Комуналка та інтернет».

Як створити адресу для оплати?

  1. На головній сторінці застосунку оберіть картку;
  2. Натисніть «Платежі»;
  3. Далі «Комуналка та інтернет»;
  4. Натисніть «Додати адресу»;
  5. Введіть необхідні дані та збережіть адресу;
  6. Натисніть на свою адресу. Тут ви побачите актуальні рахунки, які ми знайшли.

Як додати до адреси компанію, що виставляє рахунки?

Бувають випадки, коли не всі рахунки автоматично додаються до адреси.

Не біда! В такому випадку потрібно додати компанію вручну:

  1. Натисніть на свою адресу;
  2. Під компаніями натисніть «Додати компанію»;
  3. Введіть ЄДРПОУ або IBAN компанії (можна також відсканувати камерою телефона IBAN з рахунку комунальної компанії);
  4. У списку, що випадає оберіть компанію;
  5. Введіть особовий номер рахунку та натисніть «Продовжити».

Додавання компанії в адресу потрібно зробити 1 раз, надалі компанія/рахунок буде відображатися в адресі та сума рахунку буде щомісячно оновлюватися.


Не знайшли потрібну компанію – додайте за реквізитами

Інколи зустрічаються компанії, від яких Банк не отримує щомісячні рахунки.

Нічого страшного. Можна створити шаблон компанії та оплачувати рахунки без комісії.

  1. Натисніть на свою адресу;
  2. Під компаніями натисніть «Додати компанію»;
  3. Введіть назву або IBAN компанії (а краще відскануйте камерою телефона IBAN з рахунку комунальної компанії) та натисніть «Додати за реквізитами»;
  4. Компанія вже відображається у вашій адресі.

Як передати показники лічильників?

  1. Натисніть на свою адресу. Тут всі актуальні рахунки, які ми знайшли;
  2. Роздивіться екран з вашою адресою: на ньому є змога обрати потрібні рахунки та вказати показники лічильників (якщо постачальник не заборонив);
  3. Показники лічильників, які ви вказали, також відображаються в квитанції.

Як оплатити комунальні рахунки з адреси?

  1. Оберіть адресу, за якою хочете сплатити;
  2. Виберіть усі потрібні компанії. За потребою відредагуйте суми чи впишіть показники лічильників;
  3. Перевірте інформацію на сторінці підтвердження.

Як здійснити платіж рахунків окремої компанії (не в рамках адреси)

  1. На екрані «Комуналка та інтернет» тисніть на «Знайти компанію»;
  2. Вводьте її назву, IBAN чи ЄДРПОУ. Обирайте потрібну зі списку;
  3. Введіть особовий рахунок чи іншу інформацію, яка потрібна постачальнику;
  4. Перегляньте ваші рахунки по компанії;
  5. Обирайте потрібні і сплачуйте.

Як знайти квитанцію за комунальним платежем?

  1. На екрані «Комуналка та інтернет» тисніть «Історія платежів»;
  2. Оберіть платіж, що вас цікавить;
  3. Перегляньте деталі та натисніть на «Квитанція»;
  4. Натисніть на кнопку поширення та відправляйте документ куди зручно.

Як сформувати квитанцію за адресою?

Одна адреса - одна квитанція.

Ми створили Квитанцію за адресою, щоб ви не витрачали час на пошук, відправку чи збереження квитанцій по кожному платежу. Ми зберемо інформацію про оплати в одному документі - вам потрібно лише обрати період та адресу.

  1. Оберіть картку;
  2. Натисніть «Платежі»;
  3. Далі «Комуналка та інтернет»;
  4. Історія платежів;
  5. Створити квитанцію за адресою.

Для формування Квитанції за адресою потрібно здійснити хоча б 1 платіж з будь-якої адреси.


Завантажуйте додаток OTP Bank UA

Оплачуйте комунальні послуги у нашому застосунку просто, зручно, швидко

Завантажуйте додаток OTP Bank UA
Поширені питання
Чи можу я оформити довіреність на користування своїм поточним рахунком, відкритим у вашому Банку, на дружину/чоловіка або іншу третю особу?

Оформлення довіреності в Банку можливе в день відкриття поточного рахунку або в будь-який інший день. Вартість довіреності на розпорядження рахунками (поточний, депозитний, картковий) регулюється Тарифами на розрахунково касове обслуговування. При цьому необхідна присутність довіреної особи з документами, що підтверджують особу (паспорт та ідентифікаційний код). Оформлення довіреності можливе на користування всіма рахунками або якимось окремим рахунком. Кількість довіреностей необмежена.

Яким чином я можу отримувати інформацію щодо залишків на своїх рахунках?

Якщо Ви є власником поточного, ощадного чи депозитного рахунку в OTP Bank, то для отримання такої інформації Ви можете звернутися в Довідковий центр за телефоном (044) 490-05-00, (044) 593-80-10. Для активації послуги, вам необхідно написати заяву в відділенні/філії, де рахунки було відкрито. Послуга є безкоштовною.

Яким чином я можу здійснити переказ коштів за кордон з рахунку, відкритого в OTP Bank? Яка комісія при цьому буде сплачуватися?

Вихідні або вхідні перекази в OTP Bank здійснюються за допомогою поточного рахунку, який необхідно відкрити клієнту в OTP Bank (комісія за відкриття поточного рахунку регулюється Тарифами на розрахунково-касове обслуговування і є разовою платою за відкриття кожного рахунку).
Комісія за перекази регулюється Тарифами на розрахунково-касове обслуговування.
Комісія сплачується в гривнях по курсу НБУ на дату здійснення операції. У випадку відсутності або недостатньої кількості коштів у клієнта в гривнях, для сплати комісії, клієнт доручає Банку здійснити продаж іноземної валюти на Міжбанківському валютному ринку України згідно вимог чинного законодавства України, по відповідним Тарифам, зарахувати гривневий еквівалент проданої валюти на поточний рахунок клієнта в гривні та списати комісію з цього рахунку.

Чи можу я зняти кошти з депозитного чи поточного рахунку у відділенні відмінному від того, де рахунок відкрито?

Знімати кошти з рахунку та поповнювати рахунок Ви можете в будь-якому відділенні Банку.

На яку максимально можливу суму може поповнити мій рахунок у гривнях третя особа?

Третя особа може поповнити виключно рахунок в національній валюті. Таке поповнення здійснюється без обмеження по сумі. Якщо сума поповнення дорівнює або перевищує 5 000 грн., то третя особа, що платить надає паспорт або документ, що його замінює, а якщо сума поповнення дорівнює або перевищує 400 000 грн, то окрім паспорту додатково надає ще Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Чи може третя особа поповнити мій рахунок у валюті?

Якщо рахунок відкрито в іноземній валюті, то поповнити такий рахунок може виключно власник рахунку чи довірена особа за нотаріальною довіреністю.