UA
Переваги пенсійної картки
Консьєрж-сервіс, Чат-бот та телефонна лінія з командою «Лесик з ОТП»
Безкоштовне відкриття та зняття готівки в будь-якому банкоматі на території України
Спеціальні пропозиції сервісу здоров’я
Команда «Лесик з ОТП» у режимі 24/7 через чат-бот або телефоном за номером 0800 50 43 43 допоможе
Підібрати варіанти для переїзду у безпечний район і житло
Розшукати контакти волонтерів та організацій, що надають гуманітарну допомогу
Знайти необхідні товари
Записатися до лікаря
Викликати майстра
Дізнатися режим роботи та адреси різних установ
Отримати консультацію по реєстрації в додатках
Знайти смачний рецепт
Обрати та знайти квитки на поїздку
Інші послуги
Спеціальні пропозиції сервісу здоров’я

* щоб мати можливість отримати безкоштовно консультацію лікаря – офтальмолога, або перевірку зору у мережі оптик «Люксоптика», або замовити медикаменти чи вітаміни на сайті Likі24.com на суму 300 грн (вартість доставки має входити в ці 300 грн) необхідно за останні 30 днів сплатити якнайменше 3 покупки вашою пенсійною карткою на суму від 100 грн кожна



Тарифи на послуги по картці
Загальні умови
Плата за відкриття та обслуговування картки Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних Клієнтом та залишку на картковому рахунку Плата не встановлюється
Видача готівки у банкоматах та пунктах видачі готівки OTP Bank, у банкоматах мережі "АТМоСфера" та у банкоматах інших банків на території України Комісія не встановлюється
Перелік документів для відкриття картки

Замовте пенсійну картку вже зараз!
Відсутність комісії за зарахування від Пенсійного фонду
Дзвінки на лінію «Лесик з ОТП» 0800 50 43 43 з номерів українських операторів безкоштовні
Плата за встановлення і користування чат-ботом відсутня
Отримайте пенсійну картку всього за три кроки
Заявка на сайті. Заповніть заявку на відкриття картки на сайті банку
Підтвердження даних. Отримайте дзвінок від співробітника банку протягом дня
Отримайте картку. Безкоштовно кур`єром або у відділенні банку
Поширені питання
Як сповістити Пенсійний Фонд, що я хочу отримувати пенсію через ОТП Банк?

Співробітники банку самостійно передадуть Вашу Заяву у Пенсійний Фонд для отримання пенсійних виплат через АТ «ОТП БАНК».
Також ви можете зробити це самостійно – Вам необхідно підписану зі співробітником заяву на переведення пенсії до ОТП Банку віднести до Вашого Пенсійного Фонду.

Що необхідно зробити після отримання платіжної картки?

Одразу після отримання платіжної картки необхідно:


  • розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки
  • активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки)

Що робити при втраті картки?

У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.

Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.

Як я можу використовувати свою картку?

Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.