UA

Акція! Гарантована знижка -20% при оплаті покупок пенсійною карткою Visa «Особлива» від OTP Bank на касах в мережі магазинів «Varus» Детальніше про акцію


Переваги пенсійної картки
5% річних на залишок коштів на рахунок
Безкоштовні sms-повідомлення про зарахування та витрати та безкоштовне зняття готівки у банкоматах та пунктах видачі готівки OTP Bank та інших банків
Разова знижка* 300 грн. на ліки чи вітаміни
Тарифи на послуги по картці
Загальні умови
Плата за відкриття та обслуговування картки Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних Клієнтом та залишку на картковому рахунку Плата не встановлюється
Видача готівки у банкоматах та пунктах видачі готівки OTP Bank та у банкоматах інших банків на території України Комісія не встановлюється
Відсотки на залишок коштів на рахунок, річних 5%
5% річних нараховується на залишок коштів на рахунку на суму до 50 000 грн., річних, а на суму вище 50 000 грн – 0%
Перелік документів для відкриття картки
Ми самостійно сповістимо Пенсійний фонд по те, що ви хочете отримувати пенсію через OTP Bank. Про це можете не турбуватися.


Замовте пенсійну картку вже зараз!
Заповніть заявку на відкриття картки на сайті банку
Отримайте дзвінок від співробітника банку протягом дня
Отримайте картку у відділенні банку
Документи
Публічний договір та правила
* щоб отримати знижку 300 грн на ліки чи вітаміни на сайті Liki24.com, необхідно протягом останніх 30 днів розраховуватись вашою пенсійної карткою OTP Bank щонайменше за три покупки від 100 грн кожна. Нагадуємо що самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я.

Звертайтеся 24/7 за безкоштовною виділеною телефонною лінією 0 800 50 43 43 або у Вайбер.

Поширені питання
Як сповістити Пенсійний Фонд, що я хочу отримувати пенсію через ОТП Банк?

Пенсійний Фонд отримає заяву від співробітників Банку.
Або ви можете самостійно передати до Пенсійного Фонду заяву на переведення пенсії до ОТП Банку. Підписану заяву можна отримати у співробітника відділення.

Як отримати доступ до інтернет-банкінгу?

Вхід в OTP Bank UA вперше здійснюється після введення фінансового номеру та аутентифікації в застосунку Дія.

Що робити при втраті картки?

  • зв’язатися з цілодобовою службою підтримки за допомогою зручного каналу для блокування картки та консультації;
  • або
  • заблокувати картку самостійно в додатку OTP Bank UA.

Як активувати картку після отримання?

  • через додаток OTP Bank UA;
  • зателефонувати або написати в чат служби підтримки;
  • провести операцію з введенням PIN-коду в будь-якому банкоматі в Україні.

  • Наприклад, перевірити баланс. Обов’язково зробити це для активації чипу, якщо картка з чипом.

Як підключити картку до Apple Pay/Google Pay в інтернет-банкінгу?

  • увійти у додаток OTP Bank UA;
  • обрати картку та натиснути «Операції»;
  • натиснути «Додати в Apple Pay/Google Pay».

Я виїжджаю за кордон, чи буде моя картка працювати там?

Так, ваша картка ОТП Банку приймається до розрахунку у всіх країнах.
Корисну інформацію та поради щодо використання картки за кордоном ви можете знайти за посиланням.

Я буду розраховуватися карткою у валюті, відмінній від валюти карткового рахунку. Як будуть проходити розрахунки?

За картками ОТП Банку такі розрахунки проходять без комісії за конвертацію. Детальна інформація щодо алгоритму проведення конвертації за посиланням.

Розрахувався(-лася) в магазині, а на терміналі відмова, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.
У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Банкомат не видав кошти, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.
У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Знімав(-ла) кошти в банкоматі/зробив(-ла) переказ, а комісія списалася через кілька днів. Чому?

Комісію списано згідно з тарифами: вона може списуватися або одразу, або протягом 3-5 днів.

Що робити, щоб Пенсійний фонд не призупинив виплату пенсій на рахунок?

Згідно вимог «Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1596 (зі змінами), запроваджено вимогу обов’язкової ідентифікації одержувачів пенсій та грошової допомоги не рідше одного разу на рік.

Так, зазначений «Порядок виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №1596 (зі змінами), зобов’язує Банк інформувати органи Пенсійного фонду України або соціального захисту населення:

1) якщо суми пенсії та грошової допомоги отримуються з використанням платіжної картки, строк дії якої перевищує один рік, і протягом року за такою платіжною карткою не проводилися видаткові операції особисто одержувачем, а банком протягом року не проводилася фізична ідентифікація особи;

2) якщо суми пенсії та грошової допомоги одержуються за довіреністю більш як один рік або не одержуються з поточного рахунка більш як один рік.

Відповідно, якщо ідентифікація та верифікація особи не відбулася протягом року, орган Пенсійного фонду України та орган соціального захисту населення припиняє перерахування пенсії та грошової допомоги на поточний рахунок у визначену одержувачем установу уповноваженого банку і проводить виплату через призначеного оператора поштового зв’язку за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання одержувача в населеному пункті у межах України в установленому порядку.

Для запобігання цьому рекомендуємо клієнтам-одержувачам пенсій або грошової допомоги хоча б раз на рік звертатися до відділення Банку для проходження ідентифікації або зняти готівку за платіжною карткою для соціальних виплат в касі банку особисто (з пред’явленням ідентифікаційного документа).