Реструктуризація кредитної заборгованості
Шановні позичальники!
ОТП Банк з розумінням ставиться до кожного клієнта і має оптимальні варіанти Програми врегулювання кредитної заборгованості.
Врегулювання кредитної заборгованості – це зміна умов повернення кредиту (строк, процентна ставка, валюта кредиту), відповідно до якої позичальнику буде запропонована можливість повернення до стандартного обслуговування боргу.
ПРОГРАМА ВРЕГУЛЮВАННЯ КРЕДИТНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ бізнес-лінії «Роздрібний бізнес»:
a) Конвертація в гривню іпотечних кредитів, виданих в USD / EUR / CHF.
Умови конвертації:
- Конвертація валютного кредиту в грн.
- Конвертація передбачає наявність пільгового періоду (валютна процентна ставка) до 1 року, а також можливість списання частини заборгованості (примітка: рішення щодо пільг або прощення приймається індивідуально під час аналізу кредитної заявки).
Обов'язкові оговорені умови при конвертації:
- Можливість повного/часткового погашення нарахованих відсотків.
- Можливість повного/часткового погашення простроченої заборгованості.
b) Добровільний продаж застави з подальшим врегулюванням залишку заборгованості (у разі його наявності).
c) Одноразове часткове погашення суми не меншої, ніж вартість застави з подальшим врегулюванням залишку заборгованості.
d) Реструктуризація, тобто зменшення суми щомісячного платежу на термін 6-12 місяців (примітка: рішення приймається індивідуально під час аналізу кредитної заявки).
Рефінансування з можливим пільговим періодом до 6 місяців для зменшення платежу.
Переваги реструктуризації:
- Пільгові умови повернення кредиту при реструктуризації допоможуть Вам зменшити навантаження на сімейний бюджет.
- До позичальників, які скористалися послугою «реструктуризація» і не мають простроченої заборгованості за кредитом, не застосовуються штрафні санкції з боку банку.
- Зміна умов боргового зобов'язання не погіршує кредитну історію клієнта.
Все, що Вам необхідно зробити – 2 прості кроки:
1. Зателефонуйте до Довідкового центру ОТП Банку за телефоном гарячої лінії:
- 044-490-05-00
2. Співробітник Довідкового центру призначить Вам зустріч з менеджером банку в зручний для Вас час.
Під час першого візиту Вам знадобиться мінімальний пакет документів:
- Громадянський паспорт Позичальника та копія паспорту дружини/чоловіка Позичальника (всі сторінки з інформацією).
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру Позичальнику та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру дружині/чоловіку Позичальника.
- Довідка з місця роботи Позичальника та дружини/чоловіка Позичальника (згідно стандартів ДПА), засвідчена в бухгалтерії, що підтверджує посаду позичальника (дружини/чоловіка), нараховану заробітну плату та сплачені податки за останні 6 місяців. (за наявності)
- Звіти про прибутки підприємця за період обслуговування боргу - фізичної особи за останні 2 квартали.
Банк має право звернутись до Вас з проханням про надання додаткових документів, щодо підтвердження Вашої платоспроможності та/або платоспроможності Вашого поручителя (за наявності), чи будь які інші документи стосовно майна , що знаходиться у Вашій та/або Вашого поручителя власності.
Починаючи з листопада 2014 р. програмою реструктуризації кредитної заборгованості вже встигли скористатися більше 7 000 позичальників ОТП Банку, програма лояльності допомогла врегулювати проблемну заборгованість на суму майже 5 млрд грн.