UA

Гаряча лінія ОТП Банк

Якщо у вас виникли будь-які запитання, будь ласка, телефонуйте за номером +38 044 490 05 00, вас буде з’єднано з IVR-меню Інформаційного центру.

+38 044 490 05 00 – основний номер Інформаційного центру АТ «ОТП БАНК» для звернень клієнтів.

Під час дзвінків клієнтам на номери операторів мобільного зв'язку Київстар, Vodafone та Life співробітники ОТП Банку можуть телефонувати з мобільних номерів, які закріплені у операторів мобільного зв'язку за АТ «ОТП БАНК».

Пам’ятайте, що співробітники Банку ніколи не запитують клієнтів про номери платіжних карток їх CVV, PIN-коди, коди авторизації платежів чи паролів доступу до програм інтернет-банкінгу.

Якщо у вас є сумніви, що вам телефонує саме співробітник Банку, покладіть слухавку і самостійно перетелефонуйте за номером +38 044 490 05 00 для з’єднання з оператором колл-центром Банку.

Будьте пильними та памятайте про основні правила фінансової безпеки.



Альтернативні канали зв'язку з інформаційним центром ОТП Банк

Попередні консультації, розрахунки можливості надання кредиту чи кредитної картки, продаж банківських послуг чи продуктів, призначення зустрічей у відділеннях чи просто інформаційна підтримка клієнтів АТ «ОТП БАНК» також може відбуватися у будь-якому зручному для вас месенджері:



Телефонуйте до Довідкового центру з допомогою сервісу VoIP дзвінків - Skype OTPUkraine (зверніть увагу, що з’єднання з Довідковим Центром АТ «ОТП БАНК» за допомогою Skype відбувається протягом 1-ї хвилини. Будь ласка, не переривайте відразу з’єднання якщо ви чуєте тишу)






Супутні поради з безпеки обслуговування