Комплаєнс

 

АТ «ОТП Банк» високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості. Із цією метою в Банку був розроблений Кодекс етики, покликаний установити високі стандарти поведінки.

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників (порушення Кодексу Етики), що може зашкодити інтересам Банку та його репутації, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення. Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено.

Звертаємо Вашу увагу, що передбачена можливість анонімного повідомлення, однак, якщо Ви залишите свої контактні дані, ми повідомимо Вам результати перевірки.

З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку, їх ділові та інші зв’язки не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку.

Надсилати повідомлення необхідно підрозділу комплаєнсу за допомогою наступної Форма повідомлення про порушення.

За умови дотримання наступних рекомендацій, Ваше повідомлення неодмінно буде розглянуто.

1. В повідомленні бажано зазначити назву відділення, сектору, відділу, управління чи іншого структурного підрозділу Банку, а також П.І.Б. та посаду особи, яка на Вашу думку, вчинила етичний проступок та/або порушила норми чинного законодавства України.

2. В повідомленні про порушення обов’язково потрібно зазначити дату інциденту (дату вчинення посадовою особою Банку етичного проступку та/або порушення нею норм чинного законодавства України). Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення про порушення, яке подане більш ніж 6 місяців після інциденту, може не бути розглянуте. Ви будете повідомленні про таке рішення, у разі залишення контактних даних.

3. Необхідно обрати тему повідомлення та обґрунтувати в чому полягає порушення, а також, за можливості, надати докази.

4. Бажано зазначити, чи є ви співробітником Банку або пов’язані іншими діловими відносинами (клієнти, контрагенти, партнери Банку) з Банком.

5. Якщо в повідомленні Ви зазначите свої прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані, то ми обов’язково повідомимо Вам результати перевірки (повідомлення може бути і анонімним, і воно також буде розглянуте).

6. Повідомлення про порушення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, розглядатися не будуть. Звертаємо Вашу увагу, що такі дії можуть завдати шкоди іншій особі, а також це є посяганням на права іншої особи.

7. Скарги щодо якості обслуговування необхідно направляти на Відділ якості обслуговування клієнтів, скориставшись спеціальною формою.