Як відновити доступ до OTP Smart?
Для входу в OTP Smart необхідно мати логін та пароль
- Якщо Ви забули логін:
Варіант 1
Логін можна знайти в договорі Дистанційного обслуговування засобами Системи OTP SMART або про відкриття карткового/поточного/депозитного рахунку, в розділі ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБАМИ СИСТЕМИ OTP SMART:

Варіант 2
Скористатись чат-ботом (Viber, Telegram, Facebook Messenger). Оберіть зручний мессенджер та введіть з клавіатури "Проблема в ОТП Смарт".
Для відновлення логіну Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.
Варіант 3
Звернутись за телефоном +38 044 459 05 05 до Інформаційного Центру або скористатись функцією дзвінок через сайт. Сказати роботу "Відновити логін в OTP Smart".
Для відновлення логіну Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.
Варіант 4
Звернутись до відділення ОТП Банку з оригіналом Паспортного документа.
- Якщо Ви забули пароль на вхід:
Варіант 1
Скористатись чат-ботом (Viber, Telegram, Facebook Messenger). Оберіть зручний мессенджер та введіть з клавіатури "Проблема в ОТП Смарт".
Для відновлення паролю Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.
Варіант 2
Звернутись за телефоном +38 044 459 05 05 до Інформаційного Центру або скористатись функцією дзвінок через сайт. Сказати роботу "Відновити пароль в OTP Smart".
Для відновлення паролю Вам необхідно буде пройти ідентифікацію і відповісти на деякі запитання співробітника банку.
Варіант 3
Звернутись до відділення ОТП Банку з оригіналом Паспортного документа.