UA

Підключення послуги смс-інформування до картки/рахунку

Підключення послуги смс-інформування можливе:

  • Через сайт Банку
  • Через відділення Банку
  • Через Інформаційний центр

Підключення послуги смс-інформування через сайт Банку

Для підключення послуги смс-інформування по картці або картковому рахунку через сайт Банку, необхідно перейти за посиланням і заповнити форму-заявку на підключення SMS-банкінгу.

Увага!

  • Активація послуги смс-інформування виконується в найближчі півгодини після фактичного підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).


Підключення послуги смс-інформування через відділення Банку

Для підключення послуги смс-інформування по картці або картковому рахунку через відділення Банку, необхідно звернутися до відділення Банку та заповнити заяву на підключення послуги.

Увага!

  • Активація послуги СМС-інформування виконується в найближчі півгодини після фактичного підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).

Підключення послуги СМС-інформування через Інформаційний центр Банку

Для підключення послуги СМС-інформування по карті або картковому рахунку через Інформаційний центр Банку, необхідно:

  • власнику картки звернутися до Інформаційного центру Банку за номерами телефону: +38 044 490 05 26, +38 044 290 92 36 зі свого фінансового номера телефону;
  • поінформувати співробітника Інформаційного центру про бажання підключити послугу СМС-інформування.

Співробітник Інформаційного центру виконує підключення послуги.

Увага!

  • Активація послуги СМС-інформування виконується протягом одного робочого дня після подання заявки на підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).