UA

Встановлення ПІН-коду до нової картки

При випуску карти надходить смс-повідомлення наступного змісту:

«Vam vidkryta karta 510000******0000. Dlya vstanovlennia PIN-kodu telefonujte 0444900526. Vashi dani: identyfikator karty 0000000 Odnorazovyi parol 11111111»

Термін дії одноразового паролю – 15 днів.

Увага! СМС- повідомлення з даними для встановлення ПІН-коду надсилається лише по карткам, що не передбачають друк паперового ПІН-коду.



Встановити ПІН-код до нової картки можна одним із способів:

  • через IVR
  • через інтернет-банкінг OTPSmart

Встановити ПІН-код до нової картки через інтернет- банкінг OTPSmart

Встановити ПІН-код до нової картки можна через інтернет- банкінг OTPSmart, наступним чином:

  • зайти в особистий кабінет OTPSmart;
  • обрати необхідну картку;
  • вибрати функцію доступну на картці «Встановити/Змінити ПІН- код»;
  • ввести новий ПІН- код та підтвердити його коректність повторним введенням;
  • підтвердити операцію встановлення ПІН-коду до картки одноразовим паролем.

Увага! Якщо картка передбачає ЧІП-технологію, то для коректної роботи картки, після встановлення ПІН-коду необхідно здійснити будь-яку операцію через банкомат (АТМ).



Встановити ПІН-коду до нової картки через IVR

Встановити ПІН-код до нової картки можна через IVR наступним чином:

  • зателефонувати за номером 044 490 05 26;
  • обрати пункт «Встановлення ПІН-коду»;
  • відповідно до голосових підказок ввести дані картки та одноразовий пароль, що були надіслані в SMS-повідомленні при оформленні картки;
  • ввести цифрове значення ПІН-коду.

Увага! Якщо у клієнта відсутній одноразовий пароль, необхідно звернутись до Довідкового центру для його отримання.