UA

Виписки за рахунками Клієнтів

Замовлення виписки на e-mail по картковим рахункам Вашої організації


Виписки засобами системи «Click OTPay» з використанням електронного цифрового підпису:

Відповідно до законодавства України, зокрема, Закону України «Про електронний цифровий підпис» АТ «ОТП Банк» (надалі – Банк) передбачив можливість надання виписок за рахунками в електронному вигляді, підписаних електронним цифровим підписом (надалі - ЕЦП) Банку. Виписки, підписані ЕЦП, надаються за рахунками юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ФОП) (надалі разом - Клієнт), відкритими в Банку.

Зазначений механізм створює додаткові зручності та переваги, економлячи час та ресурси Клієнтів, що витрачаються для отримання виписок за рахунками у традиційній «паперовій» формі.

Виписки за рахунками Клієнтів
Законодавче обгрунтування

Законодавче обгрунтування

Згідно норм діючого законодавства України виписки за рахунками у паперовій формі, завірені підписом уповноваженої особи Банку та штампом, та виписки за рахунками в електронній формі з накладеним ЕПЦ акредитованого Центру сертифікації ключів мають однакову юридичну силу. Для накладання ЕЦП на виписки у електронній формі посадовими особами Банку використовується електронний цифровий підпис, виданий акредитованим ЦСК Міністерства доходів і зборів України.

Періодичність надання виписок

Періодичність надання виписок

Виписки за рахунками в електронному вигляді з ЕЦП Банку будуть надсилатись засобами системи клієнт-банку «Click OTPay» (надалі – системи «Click OTPay») на початку місяця, наступного за звітним. Виходячи з Ваших потреб та за письмовим запитом, періодичність надання виписок за рахунками з ЕЦП може бути переведено на:

  • щоденну
  • щотижневу
  • щорічну основу

або відмінено взагалі.

Якщо Ви оформили запит щодо встановлення індивідуального режиму отримання виписок за рахунками, то будете отримувати виписки, підписані ЕЦП Банку, за встановленим режимом.

Механізм надання виписок з ЕЦП
2. «ІІТ Користувач ЦСК-1»

Для перегляду та роботи з підписаною ЕЦП випискою в електронній формі додатково необхідно використовувати безкоштовне програмне забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яке необхідно встановити на комп’ютері користувача. Наявність ЕЦП у Клієнта – необов’язкова.

Програмне забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1" є надійним засобом ЕЦП,  що має позитивний експертний висновок ДССЗЗІ України (Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України) та призначений для здійснення накладання та перевірки ЕЦП на електронних документах, генерації ключів та управління ними, забезпечення роботи з каталогами сертифікатів.

Отримати ПЗ «ІІТ Користувач ЦСК» можна за посиланням

Настанову, що містить детальну інформацію щодо встановлення та використання ПЗ «ІІТ Користувач ЦСК», можна отримати за посиланням:

У разі необхідності встановлення ПЗ «ІІТ Користувач ЦСК» під інші платформи (Apple Mac OS X, Google Android) інсталяційні пакети та відповідні настанови можна отримати з офіційної веб-сторінки розробника www.iit.com.ua.


Надання виписок за рахунками у паперовій формі

З метою отримання виписки за рахунком за будь-яку дату або період, відмінні від стандартної або установленої за окремим письмовим запитом періодичності, Вам необхідно звернутись до Менеджера рахунку для отримання виписки у паперовій формі, завіреної штампом Банку та підписом уповноваженої особи. Оплата надання виписок за рахунками у паперовій формі здійснюється згідно встановлених тарифів Банк.

Зазначаємо, що Банком встановлений адаптаційний період переходу впровадження механізму надання виписок у електронній формі, підписаних ЕЦП, протягом якого клієнти матимуть можливість за необхідності звернутись в Банк для отримання виписки за рахунком у паперовій формі безкоштовно. Надалі Банком планується введення комісії за надання виписок за рахунками у паперовій формі, про що менеджери та клієнти будуть додатково проінформовані.

Надання виписок за рахунками у паперовій формі
Документи для ознайомлення
У разі виникнення запитань прохання
  • направляти запити на електронну адресу CoHub@otpbank.com.ua. У тексті повідомлення потрібно обов’язково зазначати причину звернення та контактний номер телефону.
  • або телефонувати за номером +38 044 495 06 91 (9:00-18:00, крім вихідних)

У разі виникнення запитань щодо організації процесу звертайтесь, будь ласка, до Менеджера Вашої компанії.