Сектор по боротьбі із шахрайством

 

Якщо у Вас є що повідомити про клієнтів, третіх осіб, окремі підрозділи та працівників Банку, щодо питань, які, на Ваш погляд, не зовсім відповідають роботі банківської установи, або вимушують Вас, або Банк нести додаткові витрати та таке інше, Ви можете направити інформацію до Сектору по боротьбі із шахрайством, скориставшись нижченаведеною формою.

Зауваження: анонімні повідомлення не розглядаються!

По всім повідомленим Вами фактам, буде проведено перевірку, та прийняті відповідні міри реагування.

Дякуємо за співпрацю.

Поля, позначені символом * обов'язкові для заповнення



Надаю АТ «ОТП Банк» (далі – «Банк») згоду на обробкумоїх персональних даних, наведених у цій анкеті/формі, з метою пропонування та/або надання мені (або клієнту Банку, від імені якого я дію) послуг Банком, у т.ч. шляхом здійснення прямих контактів зі мною за допомогою засобів зв’язку, а також розгляду питання, зазначеного в даній анкеті/формі.
* Термін «обробка персональних даних» визначається Законом України «Про захист персональних даних» та означає будь-яку дію або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу (Клієнта) *
 
 
 

Шановні клієнти!


З 21:00 24.06.2016 до 09:00 25.06.2016 доступ до системи OTP Smart та OTP online буде тимчасово обмежений або відсутній у зв’язку з оновленням системи.

Просимо врахувати цю інформацію при плануванні своїх транзакцій.


Просимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!

×