Тарифи на відправлення переказів за системою MOSST Payments

Доступний в OTP Smart
 
  • перегляд балансу депозиту;
  • інформація про відсотки на поточную дату;
  • перегляд інформації по депозитному договору.
 
 

MOSST

MOSST – швидка та зручна система грошових переказів з відправлення та виплати грошових коштів по Україні в гривні*.


Платіжна система Платіжна організація Адреса платіжної організації
MOSST Payments ТОВ «ФК «ВАП-КАПІТАЛ» 01021, Україна, м. Київ, Кловський узвіз, 7

Для відправлення переказу необхідно:

  • звернутися в найближче відділення Банку
  • мати при собі паспорт або документ, що його замінює
  • повідомити співробітнику Банку:
    • суму та валюту переказу
    • прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) отримувача переказу
    • пункт призначення переказу
    • сплатити суму переказу та вартість послуги через касу Банку
    • отримати контрольний номер переказу та повідомити його отримувачу

Переказ доступний для виплати вже через 5 хв. після його відправки!

Для отримання переказу отримувачу** необхідно:

  • звернутися в найближче відділення Банку
  • мати при собі паспорт або документ, що його замінює
  • повідомити співробітнику Банку:
    • контрольний номер переказу
    • суму переказу
    • прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) відправника переказу

Для повернення переказу необхідно:

  • звернутися на відділення Банку, де був відправлений грошовий переказ;
  • мати при собі паспорт або документ, що його замінює та заяву на відправлення переказу
  • повідомити співробітнику Банку причину повернення переказу

Повернення переказу можливо лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений отримувачу.

У разі, якщо відправник ініціює повернення переказу - комісія за переказ не повертається. У разі, якщо переказ неможливо отримати з вини системи або Банку - комісія за переказ повертається.


Вид послуг Сума переказу Тариф, % від суми переказу (в валюті переказу)
Відправка переказу готівкою для виплати переказу готівкою Будь-яка 1% + 5 UAH

Всі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами (відправники та отримувачі переказів) системи грошових переказів MOSST, мають вирішуватись шляхом переговорів, а також в судовому порядку відповідно до законодавства України.

В разі виникнення питань щодо переказів Клієнт може залишити своє звернення у відділенні, зателефонувавши до Інформаційного центру за тел.: 044 490-05-00, 044 290-92-05 (цілодобово, вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку) або є можливість Надіслати листа.


Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном:



Основні принципи роботи зі зверненнями Клієнтів

При роботі зі зверненнями Клієнтів, задіяні підрозділи Банку дотримуються наступних принципів:

  • Неухильного виконання вимог чинного законодавства України при роботі зі зверненнями, а саме Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996р. № 393/96-ВР;
  • Кваліфікаційного, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень з метою вирішення порушених у них питань;
  • Використання вказаної в зверненні інформації для усунення недоліків, удосконалення роботи структурних підрозділів Банку, якості обслуговування Клієнтів тощо;
  • Реєстрації, розгляду та надання відповіді на звернення в строки регламентовані законодавством України та даним Порядком.


* Система тимчасово не працює.

** Фізична особа (резидент,нерезидент), на рахунок якої зараховується сума переказу , яка отримує суму переказу готівкою.

Користуйтесь послугами Довідкового центру

Більш детальну інформацію Ви маєте можливість отримати, зателефонувавши до Довідкового центру:

  • тел.: (044) 490-05-00, (044) 290-92-05 (цілодобово, вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв'язку);
  • з'єднання з Довідковим центром через Skype otpbank_inf (звертаємо Вашу увагу, що з’єднання з Довідковим Центром ОТП Банку за допомогою Skype відбувається протягом 1-ї хвилини. Будь ласка, не переривайте відразу з’єднання якщо ви чуєте тишу).