Закінчується термін дії Вашої картки?
Перевірте! Картка дійсна до останнього дня місяця, вказаного на лицьовій стороні картки.
Пропонуємо отримати нову картку за 1 або 3 кроки! Обирати Вам


Ми цінуємо Ваш час і зробили можливим отримання нової картки всього за 1 крок!
Всього 1 візит – і нова картка Мані на Кармані вже у Вас!
Як:
- Будь-яке відділення ОТП Банку
- Або зверніться до представника ОТП Банку в мережах магазинів Ельдорадо, Комфі, Епіцентр

1. Зателефонуйте до Інформаційоного центру ОТП Банку (044 498 88 44 – номер вказано на звороті картки) та замовте перевипуск картки на найближче відділення або на Вашу поштову адресу. Вартість перевипуску відповідно до діючих тарифів
2. Якщо обрали відділення Банку:
- Отримайте СМС про готовність картки
- Завітайте до відділення
3. Якщо обрали поштову доставку: не забудьте перевірити Вашу поштову скриньку – Ви окремо отримаєте конверт з карткою та окремо – конверт з ПІН-кодом
- Оригінал паспорту чи ID-картку
- Оригінал ідентифікаційного податкового номеру (ІПН)
Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, Платіжна система (Visa International, MasterCard WorldWide) при проведені операції самостійно конвертує валюту проведеної операції у розрахункову валюту Платіжної системи (за курсом Платіжної системи, встановленим на день проведення операції); після цього Банк конвертує розрахункову валюту платіжної системи у валюту карткового рахунку за курсом, встановленим Банком на день списання операції із карткового рахунку.
Так, Ваша платіжна картка ОТП Банку є карткою Міжнародної платіжної системи, тому вона приймається до розрахунку у всіх країнах, де у місці розрахунку чи зняття коштів присутній логотип відповідної платіжної системи. Перед виїздом за кордон впевніться, що Ваша картка активна та має актуальний строк дії. Ви можете зробити через інтернет-банкінг OTP Smart або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером +380 44 490 05 26, Також, бажано повідомити банк про Ваші плани перебування закордоном (це дозволить банку посилити заходи безпеки Вашої платіжної картки в країні Вашого перебування). Зробити це можна заповнивши форму. Більше корисної інформації та поради щодо використання картки за кордоном Ви можете знайти за посиланням.
У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.
Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.
Ви можете поповнити картковий рахунок готівкою у відділеннях ОТП Банку або безготівковим шляхом. Поповнення карткового рахунку готівкою можливе:
- в гривнях: власником рахунку або третьою особою у відділеннях ОТП Банку;
- в іноземній валюті: власником рахунку або третьою особою у разі наявності довіреності у відділеннях ОТП Банку;
- У валюті гривня власником рахунку: через банкомати ОТП Банку з функцією поповнення Cash-In;
Поповнення карткового рахунку безготівковим шляхом можливе:
- в гривнях: шляхом здійснення переказу через будь-який банк в Україні, в тому числі і ОТП Банк;
- в іноземній валюті: шляхом здійснення переказу у валюті карткового рахунку через будь-який банк України (в тому числі ОТП Банк, операція здійснюється відповідно до умов та обмежень чинного законодавства), а також із-за кордону;
- шляхом здійснення переказу із власного карткового чи поточного рахунку через систему OTP Smart.
Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.
Одразу після отримання платіжної картки необхідно:
- розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки.
- активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки).
Пільговий період застосовується до безготівкових операцій оплати товарів/робіт/послуг в торгівельній мережі та/або мережі Інтернет з використанням платіжної картки.
Пільговий період - це строк до 55 днів, протягом якого на суму безготівкових розрахунків карткою нараховуються проценти за символічною ставкою - 0,01% річних. Пільговий період діє лише при умові погашення заборгованості в повному обсязі за попередній період.
Для цього достатньо здійснити поповнення карткового рахунку в строк вказаний в СМС- повідомленні про мінімальний платіж та загальну суму заборгованості. Погашення заборгованості здійснюється на щомісячній основі.
Оберіть найзручніший спосіб для Вас:
- через Інтернет-банкінг «OTP Smart»;
- карткою будь-якого українського банку через сайт Банку;
- безготівковим переказом з іншого рахунку;
- через центри самообслуговування, депозитні банкомати та каси Банку.
Документи необхідні для оформлення кредитної картки:
- Паспорт громадянина України
- Ідентифікаційний номер платника податків
- Довідка про доходи (для нових клієнтів, якщо сума кредиту більше 50 000 грн)
Якщо картка загублена, її потрібно терміново заблокувати. Заблокувати картку можна через Інтеренет – банкінг «ОTP Smart» або зателефонувавши до Довідкового центру банку +38 044 490 05 00 або через Skype OTPUkraine. Також зв’язатися з Банком можливо за допомогою месенджерів: Viber, Telegram, Facebook messenger.
При несвоєчасному погашенні заборгованості по кредитній картці, картка наступного дня блокується для використання розрахункових операцій. Після погашення простроченої заборгованості картка та картковий рахунок починають працювати у звичному режимі.