





Плата за обслуговування основної картки | 99 грн. / 7.6 $/ € |
Плата за обслуговування додаткової картки | 50 грн. / 3.9 $/ € |
Незнижувальний залишок на картрахунку | 500 грн. / 65$/ € |
У банкоматах OTP Bank, у банкоматах мережі "АТМоСфера" | 0.8% |
У пунктах видачі готівки OTP Bank | 1% (min 7 грн./ 0,3$/ €) |
У пунктах видачі готівки і банкоматах інших банків: | |
на території України | 1,5 % + 7 грн. /1 $/ € |
за кордоном | 1,5 % + 22 грн. /3 $/ € |
Готівкове та безготівкове поповнення через відділення Банку держателем картки або третьою особою | Не встановлюється |
SMS-інформування щодо операцій здійсненних клієнтом та залишку на картковому рахунку | Не встановлюється |







Керуйте своїми фінансами з будь-якої точки світу
- встановлення/зміна пін-коду до картки
- активація/блокування картки, зміна ліміту
- оплата комунальних послуг, мобільного зв'язку, Інтернету
- перекази в режимі 24/7
Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, Платіжна система (Visa International, MasterCard WorldWide) при проведені операції самостійно конвертує валюту проведеної операції у розрахункову валюту Платіжної системи (за курсом Платіжної системи, встановленим на день проведення операції); після цього Банк конвертує розрахункову валюту платіжної системи у валюту карткового рахунку за курсом, встановленим Банком на день списання операції із карткового рахунку.
Так, Ваша платіжна картка ОТП Банку є карткою Міжнародної платіжної системи, тому вона приймається до розрахунку у всіх країнах, де у місці розрахунку чи зняття коштів присутній логотип відповідної платіжної системи. Перед виїздом за кордон впевніться, що Ваша картка активна та має актуальний строк дії. Ви можете зробити через інтернет-банкінг OTP Smart або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером +380 44 490 05 26, Також, бажано повідомити банк про Ваші плани перебування закордоном (це дозволить банку посилити заходи безпеки Вашої платіжної картки в країні Вашого перебування). Зробити це можна заповнивши форму. Більше корисної інформації та поради щодо використання картки за кордоном Ви можете знайти за посиланням.
У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.
Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.
Ви можете поповнити картковий рахунок готівкою у відділеннях ОТП Банку або безготівковим шляхом. Поповнення карткового рахунку готівкою можливе:
- в гривнях: власником рахунку або третьою особою у відділеннях ОТП Банку;
- в іноземній валюті: власником рахунку або третьою особою у разі наявності довіреності у відділеннях ОТП Банку;
- У валюті гривня власником рахунку: через банкомати ОТП Банку з функцією поповнення Cash-In;
Поповнення карткового рахунку безготівковим шляхом можливе:
- в гривнях: шляхом здійснення переказу через будь-який банк в Україні, в тому числі і ОТП Банк;
- в іноземній валюті: шляхом здійснення переказу у валюті карткового рахунку через будь-який банк України (в тому числі ОТП Банк, операція здійснюється відповідно до умов та обмежень чинного законодавства), а також із-за кордону;
- шляхом здійснення переказу із власного карткового чи поточного рахунку через систему OTP Smart.
Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.
Одразу після отримання платіжної картки необхідно:
- розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки.
- активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки).
Пільговий період застосовується до безготівкових операцій оплати товарів/робіт/послуг в торгівельній мережі та/або мережі Інтернет з використанням платіжної картки.
Пільговий період - це строк до 55 днів, протягом якого на суму безготівкових розрахунків карткою нараховуються проценти за символічною ставкою - 0,01% річних. Пільговий період діє лише при умові погашення заборгованості в повному обсязі за попередній період.
Для цього достатньо здійснити поповнення карткового рахунку в строк вказаний в СМС- повідомленні про мінімальний платіж та загальну суму заборгованості. Погашення заборгованості здійснюється на щомісячній основі.
Оберіть найзручніший спосіб для Вас:
- через Інтернет-банкінг «OTP Smart»;
- карткою будь-якого українського банку через сайт Банку;
- безготівковим переказом з іншого рахунку;
- через центри самообслуговування, депозитні банкомати та каси Банку.
Документи необхідні для оформлення кредитної картки:
- Паспорт громадянина України
- Ідентифікаційний номер платника податків
- Довідка про доходи (для нових клієнтів, якщо сума кредиту більше 50 000 грн)
Якщо картка загублена, її потрібно терміново заблокувати. Заблокувати картку можна через Інтеренет – банкінг «ОTP Smart» або зателефонувавши до Довідкового центру банку +38 044 490 05 00 або через Skype OTPUkraine. Також зв’язатися з Банком можливо за допомогою месенджерів: Viber, Telegram, Facebook messenger.
При несвоєчасному погашенні заборгованості по кредитній картці, картка наступного дня блокується для використання розрахункових операцій. Після погашення простроченої заборгованості картка та картковий рахунок починають працювати у звичному режимі.