UA
Переваги пенсійної картки
Безкоштовне відкриття, обслуговування картки та sms-повідомлення про зарахування та витрати
Помічник «Лесик з ОТП» у Вайбері та за безкоштовною виділеною лінією
Разова знижка* 300 грн. на ліки чи вітаміни
«Лесик з ОТП» – ваша цілодобова підтримка, захист та допомога з будь-яких питань:
Підібрати варіанти для переїзду у безпечний район і житло
Розшукати контакти волонтерів та організацій, що надають гуманітарну допомогу
Знайти необхідні товари
Записатися до лікаря
Викликати майстра
Дізнатися режим роботи та адреси різних установ
Отримати консультацію по реєстрації в додатках
Знайти смачний рецепт
Обрати та знайти квитки на поїздку
Інші послуги
Звертайтеся до Лесика цілодобово:

Поспілкуйтеся з Лесиком 10 днів – замовляти картку для цього не потрібно.



Тарифи на послуги по картці
Загальні умови
Плата за відкриття та обслуговування картки Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних Клієнтом та залишку на картковому рахунку Плата не встановлюється
Видача готівки у банкоматах та пунктах видачі готівки OTP Bank, у банкоматах мережі "АТМоСфера" та у банкоматах інших банків на території України Комісія не встановлюється
Перелік документів для відкриття картки
Ми самостійно сповістимо Пенсійний фонд по те, що ви хочете отримувати пенсію через OTP BANK. По це можете не турбуватися.


Замовте пенсійну картку вже зараз!
Заповніть заявку на відкриття картки на сайті банку
Отримайте дзвінок від співробітника банку протягом дня
Отримайте картку у відділенні банку
Документи
Публічний договір, правила та істотні характеристики карткових продуктів
* щоб отримати знижку 300 грн на ліки чи вітаміни на сайті Liki24.com, необхідно протягом останніх 30 днів розраховуватись вашою пенсійної карткою OTP BANK щонайменше за три покупки від 100 грн кожна. Нагадуємо що самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я.

Якщо у вас виникли запитання стосовно відкриття картки, переведення пенсійного рахунку в OTP BANK, користування мобільним додатком OTP Smart або будь-які інші – Лесик з радістю вам допоможе.
Звертайтеся до нього 24/7 за безкоштовною виділеною телефонною лінією 0 800 50 43 43 або у Вайбер.

Поширені питання
Як сповістити Пенсійний Фонд, що я хочу отримувати пенсію через ОТП Банк?

Пенсійний Фонд отримає заяву від співробітників Банку.
Або ви можете самостійно передати до Пенсійного Фонду заяву на переведення пенсії до ОТП Банку. Підписану заяву можна отримати у співробітника відділення.

Як отримати доступ до інтернет-банкінгу?

Вхід в OTP Credit вперше здійснюється після введення фінансового номеру та аутентифікації в застосунку Дія.
Щоб вперше отримати дані для входу в OTP SMART, необхідно звернутися до відділення з паспортом та кодом.

Що робити при втраті картки?

  • зв’язатися з цілодобовою службою підтримки за допомогою зручного каналу для блокування картки та консультації;
  • або
  • заблокувати картку самостійно в додатку OTP Credit.

Як активувати картку після отримання?

  • через додаток OTP Credit;
  • зателефонувати або написати в чат служби підтримки;
  • провести операцію з введенням PIN-коду в будь-якому банкоматі в Україні.

  • Наприклад, перевірити баланс. Обов’язково зробити це для активації чипу, якщо картка з чипом.

Як підключити картку до Apple Pay/Google Pay в інтернет-банкінгу?

  • увійти у додаток OTP Smart;
  • обрати картку та натиснути «Операції»;
  • натиснути «Додати в Apple Pay/Google Pay».

Я виїжджаю за кордон, чи буде моя картка працювати там?

Так, ваша картка ОТП Банку приймається до розрахунку у всіх країнах.
Корисну інформацію та поради щодо використання картки за кордоном ви можете знайти за посиланням.

Я буду розраховуватися карткою у валюті, відмінній від валюти карткового рахунку. Як будуть проходити розрахунки?

За картками ОТП Банку такі розрахунки проходять без комісії за конвертацію. Детальна інформація щодо алгоритму проведення конвертації за посиланням.

Розрахувався(-лася) в магазині, а на терміналі відмова, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.
У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Банкомат не видав кошти, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.
У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Знімав(-ла) кошти в банкоматі/зробив(-ла) переказ, а комісія списалася через кілька днів. Чому?

Комісію списано згідно з тарифами: вона може списуватися або одразу, або протягом 3-5 днів.