UA
Переваги пенсійної картки
Консьєрж-сервіс
Чат-бот «Лесик з ОТП»
Безкоштовне відкриття та зняття готівки в будь-якому банкоматі на території України
Спеціальні пропозиції сервісу здоров’я
Чат-бот «Лесик з ОТП» у режимі 24/7 допоможе
Записатися до лікаря
Викликати майстра
Обрати подарунки для рідних
Дізнатися режим роботи та адреси різних установ
Отримати консультацію по реєстрації в додатках
Знайти смачний рецепт
Обрати та знайти квитки на подію або поїздку
Отримати рекомендацію щодо організації дозвілля
Інші послуги
Спеціальні пропозиції сервісу здоров’я

* пропозиція доступна за умови здійснення 3 торгівельних транзакцій пенсійною карткою від 100 грн. кожна, за останні 30 днів 1 раз на рік



Тарифи на послуги по картці
Загальні умови
Плата за відкриття та обслуговування картки Плата не встановлюється
Безготівкове поповнення (крім зарахувань від Пенсійного фонду та Міністерства соціальної політики України та їх підрозділів, які здійснені за допомогою Реєстру, отриманого від зазначених організацій), відсотки від суми поповнення 0,75 %
Безготівкове поповнення Клієнтом з рахунку відкритого в Банку Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних Клієнтом та залишку на картковому рахунку Плата не встановлюється
Видача готівки
у банкоматах та пунктах видачі готівки OTP Bank, у банкоматах мережі "АТМоСфера" Комісія не встановлюється
у банкоматах інших банків на території України Комісія не встановлюється
Перелік документів для відкриття картки

Замовте пенсійну картку вже зараз!
Відсутність комісії за зарахування від Пенсійного фонду
Безкоштовне смс-інформування
Плата за встановлення і користування чат-ботом відсутня
Отримайте пенсійну картку всього за три кроки
Заявка на сайті. Заповніть заявку на відкриття картки на сайті банку
Підтвердження даних. Отримайте дзвінок від співробітника банку протягом дня
Отримайте картку. Безкоштовно кур`єром або у відділенні банку
Поширені питання
Як сповістити Пенсійний Фонд, що я хочу отримувати пенсію через ОТП Банк?

Співробітники банку самостійно передадуть Вашу Заяву у Пенсійний Фонд для отримання пенсійних виплат через АТ «ОТП БАНК».
Також ви можете зробити це самостійно – Вам необхідно підписану зі співробітником заяву на переведення пенсії до ОТП Банку віднести до Вашого Пенсійного Фонду.

Що необхідно зробити після отримання платіжної картки?

Одразу після отримання платіжної картки необхідно:


  • розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки
  • активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки)

Що робити при втраті картки?

У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.

Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.

Як я можу використовувати свою картку?

Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.